mcgroven Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Endelig på plass i Europas nye spillmekka. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ser dere husket kamera! Blir lett misunnelig, kjenner jeg. Har dere noen fast skjema over hvilke spill/utviklere dere skal se på, eller satser dere på å farte over så mye som mulig? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Vi er stort sett fullbooket allerede med storspill, men får helt sikkert skvisa inn litt ekstra. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Skal Sony, Microsoft og Nintendo alle ha hver sin pressekonferanse, sånn som på E3? Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Haha, morsom lesning! Merker misunnelsen vokse. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det hjalp litt at to søte smårips som jobbet der forsøkte å unnskylde seg, Haha. Litt misunnelig nå ja. Dere får kose dere, og jeg gleder meg til å lese mange informative artikler i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Gleder meg til å lese artiklene deres de neste dagene. Have fun! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Yey, dere har med kamera Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg vet at det kan bli vanskelig, men hvis dere ikke allerede har bestemt dere for å ta en kikk på APB fra RealTime Worlds, burde dere kikke innom. APB er MMO spillet jeg gleder meg mest til i hvertfall : ) Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 jeg merker jeg er utrolig misunnelig! gleder meg til mere info! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Dere har ikke muligheten til å fly ned en bonde fra Telemarkskysten? Skulle veldig gjerne vært der! Men, satser på god dekning i år som alle andre år. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Åååå jeg ser jeg har valgt helt feil yrke å jobbe i... Noen som vil bytte? Utrolg missunnelig på dere som får være der! Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ingen ide om Kerberos production er der. Men vist de er så litt info om Northstar hadde vært meget kjekt Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Håper dere kommer tilbake med noen nyheter fra Borderlands. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det vi alle lurer på er selvsagt hvem som egentlig lå an til å vinne i Heroes? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 er det ikke auto-lagring på heroes? Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 På 50 minutter fordelt på 3 mann, får man vel knapt bygd ut 6 tiers, så er sannsynligvis vanskelig å si hvem som lå an til å vinne Gleder meg forøvrig til å høre mer fra dere når Gamescom sparkes igang. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Seks tiers er da ingen forutsetning for å vinne på et lite kart. Vi rakk å spille åtte dager, og det hele var så åpent som det kunne ha blitt. Og jo, det er autolagring på Heroes of Might and Magic 3, så denne kampen skal gjenopptas om ikke i løpet av oppholdet så i hvert fall på vei hjem. Vær beredt! PS. Mikael ledet Lenke til kommentar
havchr Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Tirsdag blir bra. Hook up , så tar vi oss litt øl. Har en bursdag å feire og en crunchperiode å se tilbake på (Jeg er tumbleweed-interactive-fyr) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det er godt dere har med dere god, gammel kvalitetsunderholdning i form av HOM&M3. Flyturer må være langt mer behagelig når man har noe morsomt å gjøre på. Med litt TBS-moro gikk sikkert de 50 minuttene fort ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå