zansoa Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 helloen. Har no sett en del på dette spillet og gleder meg noe sykt til det kommer. Vist det er noen der ute som har en ekstra invite(beta) så hadde eg blitt sykt glad. Har spillt dota noe sykt masse og kan nesten ikke vente på dette her [email protected] er adressen min takker for at du hørte meg :rolleyes: Lenke til kommentar
Exia Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 kan vel være kjekt å skrive til hvilket spill? Lenke til kommentar
zansoa Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Sorry Planen var og poste den i get beta invite tråden, men eg gjore vist en stor feil Heroes of newesth var det eg trengte invite til Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Sorry Planen var og poste den i get beta invite tråden, men eg gjore vist en stor feil Heroes of newesth var det eg trengte invite til Send meg PM med mailen din så kan jeg fikse det Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 For det første skal spørsmål om beta-invitasjoner tas i denne tråden, for det andre er emnetittelen og førstepost ikke beskrivende nok. Dessuten ser saken ut til å være løst, så dermed stenger jeg tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg