bas Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Er det mulig å disable auto login til XBL under oppstart av X360 ved hjelp av en knappekombinasjon e.l? Skal som regel rett på live og spille hver gang jeg starter maskina, men en sjelden gang i mellom ønsker jeg og starte maskina og være i fred og ro uten å automatisk signe inn til Live. Er dette mulig uten å faktisk måtte dra ut nettverkskabelen? Endret 16. august 2009 av Snapcase Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Tror ikke det går å lage en kombinasjon for det. Men du kan vel sette Online statusen til appaer ofline. Da ser ingen at du er online. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) my xbox, avataren din, profile, auto sign in........... eller: xbox knappen (på kontrolleren), settings, profile, auto sign in......... Endret 16. august 2009 av 530xd Lenke til kommentar
bas Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Mulig spørsmålet var litt uklart. Jeg lurer ikke på hvordan man disabler eller enabler auto sign in i menyen. Jeg lurer på om det går an å ha auto sign in enabled og alikevel f.eks under oppstart bare holde inne en knapp eller noe slikt for å ikke signe inn akkurat den gangen. Jeg spør heller ikke om det går an å lage en slik funksjon, jeg lurer bare på om noe slikt finnes? Kjekt å ha hvis man bare vil starte opp maskina uten å måtte dra ut nettverkskabel for å slippe auto sign in en sjelden gang i ny og ne. Endret 16. august 2009 av Snapcase Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Du kan ha en kode på Live-kontoen din, da blir du logget automatisk inn offline, men må logge inn online selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå