svenningen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 når kommer det flere varer ut, hvordan finner jeg ut dette og hvilke kommer? Lenke til kommentar
Roar_at_LOCKERZ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du finner det ut på facebooksiden dems, og twittersiden :-) Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 linkz 4 i is lazy atm? Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ehrm, hvor mye tid bruker dere inne på denne siden for å få tak i en gratis PS3? Og hvor mye spam får du? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Virker bra det her da Er bare å be om invite så kommer det flygende Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ser video av folk på youtube som har fått PSP og Wii etter to uker, hvordan greide det? Kommer det til å bli feil sone på spillene jeg skaffer meg fra Lockerz? Lenke til kommentar
Roar_at_LOCKERZ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ser video av folk på youtube som har fått PSP og Wii etter to uker, hvordan greide det? Kommer det til å bli feil sone på spillene jeg skaffer meg fra Lockerz? Blar du en side tilbake så finner du svar tror jeg :-) Jeg opprettet en midlertidig mail, kun for lockerz, og har enda ikke kommet noe spam. Å få en psp eller wii etter 2 uker er litt vanskelig. Om en da ikke inviterer en haug med personer. Men kun ved å logge inn hver dag (2 ptz), og svare på det daglige spørsmålet(2ptz) så har man 4 ptz pr dag. Et spill koster 100ptz. (25 dager). En wii maskin inkl wii sports, koster 250ptz = 2 måneder, såfremt at en kun logger inn og svarer på daglig spørsmål. Hvis en inviterer folk, får en jo poeng raskere, 2 ptz pr person. Samt at en blir z-lister etter å ha invitert 20 personer. Og som zlister kan en få 8 ptz daglig istedenfor kun 4. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 noen som kan sende Lockerz invite. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Send PM med mailen din så skal jeg sende deg en invite Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Når jeg skal redeeme poengene mine så står det bare "fresh out". Hva er vitsen med Lockerz når alt de har, har de ikke noe igjen av? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Lagrene blir vist oppdatert og fylt "da og da" til spesielle tider. Gjelder å følge med når lagrene blir fylt, slik at du kan rive med deg noe bra. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Og når noen finner ut når håper jeg virkelig de skriver det her på denne tråden Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er vel noen småkarer som lurker rundt på Lockerz sin twitter og facebook å holder øye med tidene, så vi får nok høre når neste "fylling" kommer Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er en oppdatering på siden deres nå :o Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Er en oppdatering på siden deres nå :o De oppdaterer hele tiden. Men er mulig det blir fult på i natt. Det er enten nå eller litt etter jul tror jeg. Endret 15. desember 2009 av Ateuz Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvorfor får jeg aldri poeng for å logge inn eller invitere folk? Det står at jeg har invitert 5 stk. og at de har godtatt, men når det står hvor mange jeg trenger for å bli z-list medlem står det "0 friends 20 to go". Eneste jeg får poeng for er dailies. Siden er også helt forjævlig treig. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Tenkte jeg skulle informere om at det på lørdag og søndag er double points på de daglige spørsmålene grunnet mye tekniske problemer på siden denne uken. Dere kan lese mer på lockerz facebookside Lenke til kommentar
iAndreasH Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Får ikke PS3'en min allikevel. En "glitch" i systemet deres gjorde så alt for mange kunne "redeeme" denne gaven i forhold til hvor mange de hadde på lager. Yes, da ... Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Morsomt at et spill koster 100 PTZ, mens en film koster 350 PTZ :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå