Teargear Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Joey Gold: Koster ingenting i frakt. Det koster 20PTZ ekstra for frakt utenfor USA og Canada hvis jeg skjønte det riktig. Jeg mangler forresten 12 invites for å bli Z-lister, så om noen trenger invite hadde jeg satt pris om dere sendte PM til meg : D Ellers er det nok av andre her med invites:p Lenke til kommentar
iAndreasH Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ignit0r: Mye mulig, men et av LAB medlemmene sa på Facebook-siden deres at det ikke var fastsatt noe antall ekstra PTZ for frakt, så han visste ikke selv. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Åja Tusen takk for svar Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 når blir det mulig å kjøpe ting a? Står soon more på alt. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 lurer på det samme... har flere inv om det er ønskelig, pm med mail. Lenke til kommentar
iAndreasH Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kan ikke "kjøpe" noe enda. Blir varepåfylling to ganger denne måneden, og de blir annonsert samme dag. Lenke til kommentar
SymbianPro Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Endret 19. november 2009 av Alexx Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Nøykatig når er varepåfyllingen hos Lockerz da? Lenke til kommentar
iAndreasH Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Paisley: Denne måneden er det ingen som vet det ! Det er påfylling i natt klokken 01.00 . Endret 23. november 2009 av iAndreasH Lenke til kommentar
Roar_at_LOCKERZ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Endelig! fikk karret til meg en ipod touch 16gb under dagens restock. Perfekt julegave! Bare send en pm om noen er interessert i en invite Endret 24. november 2009 av roar_at_lockerz Lenke til kommentar
iAndreasH Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Fikk mail om at jeg hadde klart å skaffe meg en PS3. Blir spennende å se når den kommer . Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Skal skaffe meg Uncharted 2 og Assasins Creed 2 ved neste restock. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 a da mista jeg sjansen denne gang og da. Noen som har noe peil på når det vil skje restock neste gang? i desember kanskje? Lenke til kommentar
Roar_at_LOCKERZ Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Fikk mail om at jeg hadde klart å skaffe meg en PS3. Blir spennende å se når den kommer . PS3'en er sonefri? Altså ikke noe tull med norskkjøpte spill eller ntsc? Hva med Wii'en? vet at med xbox360 blir det problemer. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fra tråden " Import av spill fra utelandske butikker" Micorosft Xbox 360: Er soneinndelt, og Norske, umodifiserte konsoller kan (med noen unntak) kun spille av spill merket med PAL. Merk: Mange spill kan være merket både PAL og NTSC, og vil derfor virke på begge systemer. Sjekk denne listen for kompatibilitet. Sony Playstation 3: Alle spill er sonefrie, men multiplayerdelen i spillet KAN være soneinndelt. Kjøper du et spill fra Amerika, kan det være at du kun kan spille mot andre amerikanere. Kjøper du et fra Japan, spiller du med Japanere. Kjedelig, om du er litt rusten på japansk... Nintento Wii: Er soneinndelt, og Norske, umodifiserte konsoller kan kun spille av spill merket med PAL. Dette inkluderer spill fra Australia som også hører til PAL-området. Det er mulig å omgå regionsperren med Freeloader, men denne fungerer ikke om du har oppdatert konsollen til firmware versjon 3.3 eller senere (oppdateringen kom 16. juni 2008). Denne oppdateringen har så langt vært frivillig, og ingen spill så langt krever at du har den. (Takk til Gawain, som bidro med info om Wii). Lenke til kommentar
iAndreasH Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ateuz: Lockerz tenkte først å ha påfyllingen for vanlige medlemmer i slutten av november, men de sier nå at den vil bli flyttet til desember pga. et nytt system de skal implementere. Roar_at_lockerz: Var ikke sikker på dette selv, inntill Paisley skrev innlegget sitt . Paisley: Trenger TV'en min å støtte NTSC? Gjør de fleste det fra før av? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Jeg sliter litt med å forstå spørsmålet ditt, men: Om du har en norsk playstation 3 og skal kjøpe amerikanske ps3 spill (NTSC) så trenger du ikke gjøre noe med tv'en din eller lignende. Om du skal kjøpe en amerikansk maskin så må du ha en nyere tv (flatskjerm, tv produsert etter 2002 eller noe) for at den skal fungere. De fleste tv'er støtter NTSC såfremt den er flatskjerm /produsert innen de 4-5 siste årene). Endret 29. november 2009 av Paisley Lenke til kommentar
iAndreasH Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ja, det er en flatskjerm, og den ble kjøpt for et par år tilbake . Står vel i manualen også, om jeg finner den igjen. Lenke til kommentar
eriku Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen som har lyst på invitasjon til Lockerz.com? Har noen igjen. Send meg PM med epost adresse så får du invitasjon iløpet av 2 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå