Kjetting01 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har en del anbefalinger her: - Fallout 3 + Alle ekspansjoner. (Action/RPG, nyere tid.) (9/10) - TES4: Oblivion + Alle ekspansjoner. (Action/RPG, eldre tid.) (8/10) - Anno 1404 (By-simulator, rundt hansatiden) (10/10) Dette er disse spillene jeg har kost meg med mest i sommer, og jeg anbefaler alle, som ikke har prøvd dem før, til og prøve dem. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 For å nevne noen som ikke er nevnt før(tror jeg) World in conflict Prototype supreme commander. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 The Witcher. Selvfølgelig. Beste RPG du finner. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 De nyeste gode spillene innen den sjangeren du foretrekker. Lenke til kommentar
Kvekk Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skaff deg Counter Strike Source!! Driit gøy spill spesielt hvis du har mic :] Join en klan og spill masse pcw og turneringer! GØY! Lenke til kommentar
Kjelelokk Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvis du like RPG, The Witcher. Et spill med lite svart og hvit, men med mye grått. Hvis du vil fps online eller lignende anbefaler jeg Call of Duty 4, utrolig morsomt. Anbefaler også Portal hvis du ikke har spillt det. Det er 3 spill jeg anbefaler ja;) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tja: FPS: Call of Duty spillene er jo god, og modern warfare 2 er jo rett rundt hjørnet. Som de andre sa, The Witcher for RPG. Ingen lette valg, men en dyp og veldig voksen fortelling. RTS: Company of Heroes/vente til SC2. Lenke til kommentar
ConsiliumB Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Tja, som nevnt tidligere er vel Call of Duty 4 et "must" i fps multi, Fallout 3 er vel også bra. The Witcher er vel forsåvidt ett av de bedre nye RPG spillene, så det burde prøves. Må bare si at kommende Aion og Borderlands(Begge MMORPG) ser ut som et par kule spill som er verdt en titt, meen... må vente til de kommer ut:P Edit: leif Endret 19. august 2009 av Consilium Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Borderlands er da ikke MMO er det? Har sett folk snakke om co-op etc, så virker mer noe ala Diablo enn MMO. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Nei, det er ikke et MMO-spill. Co-op er med, noe ala Diablo som Ghaundan påpekte. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 For å være spesifikk er Borderlands coop for opptil 4 spillere samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå