DoKosten_InnleggNO Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Heisann. Sjekk ut Eye Poker (navnet er ikke endelig) på: http://www.tardgames.com Jeg driver å mekker noen spill på hobbybasis for å lære meg programmering for tiden og ville satt veldig stor pris på litt feedback. Dette er et humorspill hvor hovedmålgruppen er tenåringer fra 14-19, men de fleste med god dass-humor eller promille kan forhåpentligvis finne det litt artig. *Man kan "pranke" venner og kjente ved å legge til bilder av de i spillet og sende dem spillet i "prank mode". *Man scorer poeng ved å ha rask reaksjonsevne og være flink til å trykke. Spillet er så langt testet og ser ut til å funke på følgende browsere: -Google Chrome -IE 7 og 8 -Firefox -Opera På forhånd takk for tilbakemeldinger! Mvh DoKosten http://www.tardgames.com Endret 16. august 2009 av DoKosten Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Det funker på Google Chrome, IE7 og 8, Firefox men ikke Opera :o Edit: Du kan sette opp opera som funkende nettleser, tester det nå jeg Bah, kjedelig, men det er jo de fleste online spill. Høydepunktet var rumpen som fiste øyne. Endret 15. august 2009 av Playerbanan Lenke til kommentar
DoKosten_InnleggNO Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Det funker på Google Chrome, IE7 og 8, Firefox men ikke Opera :o Edit: Du kan sette opp opera som funkende nettleser, tester det nå jeg Bah, kjedelig, men det er jo de fleste online spill. Høydepunktet var rumpen som fiste øyne. Hehe. Ok. Takk for at du fant ut at Opera funka. Du sier de fleste online spill er kjedelige. Hva er det som gjør at du synes de er kjedelige? Hva synes du er artig? -D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå