HerrGhost Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Vurdere å kjøpe meg det tastaturet man kobler til kontrollen på ps3. Er det noen som har dette og har erfaringer med det? Kjøpte det nesten, men venter litt. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har ingen erfaring men har link til mini review http://www.vgchartz.com/forum/thread.php?id=54036 Bruker usb keyboard, for min del funker det greit nokk, trenger ikke flere dingser å holde orden på Lenke til kommentar
Heretic_InnleggNO Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kjøp et USB-keyboard i steden for. Da slipper du å knote med små knapper, få ekstra vekt på håndkontrollen, i tillegg til at enkelte spill støtter muligheten for tastatur og mus. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ville heller gått til innkjøp av et tastatur i fullstørrelse. Kompisen min har det lille, der brakk det ene påhengsfestet ganske fort, og det var veldig smått og knotete å skrive på, samtidig som det er irriterende å ha på kontrollen. Han har nå lagt det vekk og kjøpt seg et ordentlig tastatur. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Har vanlig tastatur, men e bare så lei av at det forsvinner i rotet mitt hele tiden Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hva mener dere med USB keyboard? Er alle usb tastaturer kombatible med ps3, eller er det særskilte merker? Btw, funker mus og tast på alle fps'er, eller bare noen titler? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Dei fleste USB-tastatur og mus (inkludert trådlause som bruker USB-receiver) fungerer med PS3. Mus er ikkje støtta ikkje spel, med nokre få unntak (UT3 er einaste eg kjem på i farten, men då kun mot andre som har mus/tastatur trur eg). Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Du kan jo også vurdere Logitech diNovo Mini Jeg bruker denne til å styre PC'en min når den er koblet til fjernsynet, så slipper jeg å ha et tastatur og en mus liggendes. Dingsen tar omtrent like mye plass som et brilleetui og bakbelyste knapper regulerer lysstyrken etter behov når lokket åpnes. Synes det fungerer utmerket i forhold til størrelsen og det er ikke noe problem å skrive med når en har brukt det en liten stund. Kobles til med Bluetooth (dongle følger med om det ikke er innebygd), og vet at det er en liten spake på undersiden hvor en velger om en vil den skal kontrollere PC eller PS3. Siden jeg bare har PC så vet jeg ikke om en må synce bluetooth for hver gang en skifter mellom PC og PS3 men bør være lett å finne ut av. Har svært bra batteritid, egne multimedieknapper og mousepad'en kan også brukes som piltastnavigator i f.eks media center og sikkert Xbar. Er kanskje litt dyr men om du bruker Æ, Ø, Å så kjøp den danske, er identisk med den norske varianten men billigere Edit: Som sagt så har jeg ikke PS3 så vet ikke om den kan brukes til å chatte i spill osb, men antar det siden den har egen switch for PS3 modus. Endret 20. august 2009 av Toxin Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Hva mener dere med USB keyboard? Er alle usb tastaturer kombatible med ps3, eller er det særskilte merker? Btw, funker mus og tast på alle fps'er, eller bare noen titler? <--- Old school, vokste opp med mini-din og ps/2 (connector). Ang key+mus så er nokk det bare noen få spill, jeg kommer i farten bare på Unreal som støtter dette men i motsettning til microsoft så er det opp til utvikkere om ps3 skal godta key+mus som input (om jeg har forstått det korrekt). Endret 23. august 2009 av BadByte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå