head_hunter Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Helvete ta deg, Head Hunter! Du lager for vanskelige baner!!!!!!1111 fullførte din just for fun på 7:17:948 :S Edit: finner ikke mappet ditt, gal ape. Sikker på at du har publisert? Viss du ser på vanskeligst het graden så er den på extreme. Du kan prøve min nye som ikke er ferdig men delte den ut for å se om du syns den var for vanskelig også. Endret 15. august 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Legge gjerne meg til og, trenger noen tider å kjempe mot GT: Tulkin Planer om å lage noen baner etterhvert, men lastet det ned i går så må prøve meg på singel player banene først. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Bare legge meg til:) kjøpte det i går så er ikke veldig god, men har planer om å spille dette flotte spille mye:) Har startet på en bane, som skal utvikles. Ønsker gjerne muligheten til å laste ned flere baner. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Startet på en bane for et par dager siden. Den er ikke ferdig, men spillbar, og delt. =) Gamertag: Risingbridge Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Lastet ned dette nå : D Ender for det meste i frustrasjon, men er fortsatt gøy ^_^ Skal få laget meg noen baner snart så bare å legge meg til GT: EraserNor Lenke til kommentar
Cavalieris Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Legg gjerne til meg også. Kunne trengt noen flere å samenligne meg mot samt noen flere baner. Skal også prøve å lage noen etter hvert. GT: Cavalieris Lenke til kommentar
Northland Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Kjøpte også spillet i dag. Syns det var awesome. Prøvde den vanskelige banen til headhunter, brukte 45 forsøk eller noe.. Skal nok prøve å lage noen syke baner selv etterhvert! Legg meg gjerne til.. GT: DarkerGlow Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 La til alle i denne tråden. Så har jeg noen tider å kjøre mot. Holder på å prøve platinumtid på easy nå hehe. GT: ostesax Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Legg til meg og a, folkens. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Da har jeg laget min første bane.. Ser at mitt nivå er en del lavere en andre folk her inne, så jeg har ikke satt noe "medaltime" enda. Vis noen prøver banen og klarer den på en tid de er fornøyd med skal jeg sette det som tid for goldmedal.. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Legg til meg, har lyst til å prøve ut litt andre baner, har laget en selv også, tenker på og lage litt fler GT: Jrmaster35 Endret 13. september 2009 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
Kjeksboxen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Legger gjerne til her, skal slette masse i kveld har ikke lagd noen baner ennå, men prøver gjerne noen Endret 18. januar 2010 av Spillejonas Lenke til kommentar
Kjeksboxen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 tenkte jeg skulle prøve editor, og det endte med banen med det rare navnet firenbounce legg meg gjerne til, alltid morsomt og prøve no nytt GT: wizardtadpole Jeg har laget en del baner. men du har desverre full venneliste, hadde digga og prøve dine expert baner Lenke til kommentar
BrutalGekk Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 ingen som spiller mer? vet at det er sent, men må vel fortsatt være noen Lenke til kommentar
JayP Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Spiller fortsatt hver dag jeg Akkurat nå Holder jeg på med å få Platinum på alle dlc banene. Begynner å bli litt frustrert nå, da jeg har AC:2 liggendes og en haug med uåpna spill. Tenker med meg selv at jeg bare skal ta èn runde til, Også ender det bare med at jeg sitter der i timesvis å bare prøver å få platinum. Uff... Trials HD er farlig avhengighetsskapende Men er nok det spillet jeg ha fått mest glede av i 2009. Det skal være sikkert å visst. Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Har lagd en bane jeg å. Fun Land. Har tenkt på å lage en til men har ingen flere ideer syns jeg fikk gjort det meste i den første bana.. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) GT: Hansien Driver å lager bane i dette øyeblikket. Endret 5. februar 2010 av Hansien Lenke til kommentar
Naltav_InnleggNO Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 ingen som spiller mer? vet at det er sent, men må vel fortsatt være noen Yepp! Jeg spiller mange ganger i uken! Trials HD er nok det spillet jeg har brukt mest tid på det siste året! Jeg trenger noen nye "venner" å sammenligne tider med. Anyone? Min gamertag er Naltav. Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 ingen som spiller mer? vet at det er sent, men må vel fortsatt være noen Yepp! Jeg spiller mange ganger i uken! Trials HD er nok det spillet jeg har brukt mest tid på det siste året! Jeg trenger noen nye "venner" å sammenligne tider med. Anyone? Min gamertag er Naltav. I accept your challenge! La deg til nuh, gamertagget mitt er fredloes ... Lenke til kommentar
Naltav_InnleggNO Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 ingen som spiller mer? vet at det er sent, men må vel fortsatt være noen Yepp! Jeg spiller mange ganger i uken! Trials HD er nok det spillet jeg har brukt mest tid på det siste året! Jeg trenger noen nye "venner" å sammenligne tider med. Anyone? Min gamertag er Naltav. I accept your challenge! La deg til nuh, gamertagget mitt er fredloes ... Flottings! It's on! Er ikke hjemme før ikveld, godkjenner request'en da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå