Gå til innhold

Trials HD (deling av baner)


thewerty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette spillet er enormt vanskelig og krever tålmodighet. Har kommet opp på Hard nå, og lurer på hvordan det skal gå på Extreme. :(

 

Dog, det er gøy selv om. Baner har jeg ikke laget ennå, men jeg skal iallefall sjekke ut deres. :)

 

Extreme er sykt! Har klart den første banen etter MANGE forsøk, men klarer ikke bane 2. Helt umulig.

Lenke til kommentar
Tror jeg skal kjøpe det på Steam for pc. Overraskende at dette spillet har gått meg hus forbi. *rister oppgitt på hodet*

 

That is, Trials 2: Second Edition. Bare 9.99 Euro.

 

Trials 2 og Trials HD er IKKE det samme jeg har begge og jeg må si jeg liker T:HD bedre fordi den har en editor så du kan spille så mange baner du vill.

Lenke til kommentar
Dette spillet er enormt vanskelig og krever tålmodighet. Har kommet opp på Hard nå, og lurer på hvordan det skal gå på Extreme. :(

 

Dog, det er gøy selv om. Baner har jeg ikke laget ennå, men jeg skal iallefall sjekke ut deres. :)

 

 

Har klart meg gjennom alle hard, og etter rundt 20 min hver har jeg klart to stk på extreme :p

 

Men tanken på å lage baner virker veldig tidkrevende, hvordan får man mållinja lenger bort fra starten egentlig? P:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...