thewerty Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Har du laget noen baner på Trials HD, som du ønsker å dele skriv ned din gamertag i denne posten. Selv har jeg nettop startet å lære meg verktøyet, så har ikke laget så mye. Men legg meg gjerne til; thewerty2 Endret 14. august 2009 av thewerty Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tenker å laste ned dette i morgen/overimorgen GT: oyvindhg Lenke til kommentar
thewerty Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Tenker å laste ned dette i morgen/overimorgen GT: oyvindhg Fint legg meg til så kan du prøve mine.. men ikke forvent noe stort ;P Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Har lurt på dette, hva er dette for noe? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg har laget en del baner. GT: SKATE KONGEN Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Kommer til å sjekke banene deres etterhvert, og sikekrt lage noen selv. Kjøpte det tidligere idag og hittil elsker jeg det! Kommer til å bli mange timer med frustrasjon og moro her! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 På min er jeg den eneste på vennelisten min som har laget baner. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 *pirk* Det staves Trials *pirk* Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Dette spillet er enormt vanskelig og krever tålmodighet. Har kommet opp på Hard nå, og lurer på hvordan det skal gå på Extreme. Dog, det er gøy selv om. Baner har jeg ikke laget ennå, men jeg skal iallefall sjekke ut deres. Lenke til kommentar
thewerty Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Dette spillet er enormt vanskelig og krever tålmodighet. Har kommet opp på Hard nå, og lurer på hvordan det skal gå på Extreme. Dog, det er gøy selv om. Baner har jeg ikke laget ennå, men jeg skal iallefall sjekke ut deres. Extreme er sykt! Har klart den første banen etter MANGE forsøk, men klarer ikke bane 2. Helt umulig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Tror jeg skal kjøpe det på Steam for pc. Overraskende at dette spillet har gått meg hus forbi. *rister oppgitt på hodet* That is, Trials 2: Second Edition. Bare 9.99 Euro. Endret 15. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Tror jeg skal kjøpe det på Steam for pc. Overraskende at dette spillet har gått meg hus forbi. *rister oppgitt på hodet* That is, Trials 2: Second Edition. Bare 9.99 Euro. Trials 2 og Trials HD er IKKE det samme jeg har begge og jeg må si jeg liker T:HD bedre fordi den har en editor så du kan spille så mange baner du vill. Lenke til kommentar
matprat Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 legg meg til gt: olsken lager baner etterhvert, men er morro å ha litt flere tider å sloss mot Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Dette spillet er enormt vanskelig og krever tålmodighet. Har kommet opp på Hard nå, og lurer på hvordan det skal gå på Extreme. Dog, det er gøy selv om. Baner har jeg ikke laget ennå, men jeg skal iallefall sjekke ut deres. Har klart meg gjennom alle hard, og etter rundt 20 min hver har jeg klart to stk på extreme Men tanken på å lage baner virker veldig tidkrevende, hvordan får man mållinja lenger bort fra starten egentlig? P: Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Elsker dette spillet. Har lagt merke til at jeg slår Laland og gal ape på de fleste baner jeg prøver x) Har også lagd min første bane, men skal en del finpussing til før jeg poster den her. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Vel, da tror jeg jaggu jeg må spille litt Trials HD når jeg er ferdig med Prison Break. Kan ikke finne meg i å bli slått av iharal3! Noen som har lagd noen litt fete baner enda? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg har laget en bane som jeg er fornøyd med som heter " its fun". Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Har laget min første bane Factory av oyvindhg! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 jeg har lagt til iharal3 og thewerty, samt lagt ut en bane allerede. Jobba en liten stund med standard verktøyene før jeg fant ut at det finnes en "advanced" mulighet oh sweet joy, men det å lære seg helt hvordan triggere fungerer krever litt mer tolmodighet ja.. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Helvete ta deg, Head Hunter! Du lager for vanskelige baner!!!!!!1111 fullførte din just for fun på 7:17:948 :S Edit: finner ikke mappet ditt, gal ape. Sikker på at du har publisert? Endret 15. august 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå