Gå til innhold

Mass Effect..kjøp eller ikke?

Citus

Anbefalte innlegg

Greia er at jeg har 2 spill på outstanding orders som er i processing og det har de vert i halvt år nu..og fortsatt jeg leter men finner ingenting som kan være en delete ting >.< Kanskje det kan være nettleser feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope...Skal lete litt rundt på google tenker jeg >.<

Og nu fant jeg ut at processing kan man ikke cancle O.O

Da må jeg vel betale for Halo 3 og Dark Sector først eller? Blir pain fordi Dark sector er litt batt..

Endret av Citus
Lenke til kommentar

Hehe det skal jeg gjøre vett du laland ;)

Men også kom jeg fram at med 300kr blir det Dark Sector, Halo 3 og da Mass Effect :p så det går greit med 3 spill til 300 kr tenker jeg O.O

Endret av Citus
Lenke til kommentar

Jeg synes dette spillet er særdeles frustrerende, ville ikke kjøpt det om igjen for å si det sånn. Endre ofte opp med å måtte spille den siste timen om igjen pga. får ikke alltid save når jeg vil og auto-save funksjonen er helt høl i hue! Kompass/kart greia har også vært til fint liten hjelp da jeg har funnet ut at jeg som oftest endre opp med å gå riktig hvis jeg går motsatt av det som virker logisk.

Lenke til kommentar

Hehe Joantheman jeg er ganske vant til kompasset på Mass Effect fordi jeg hadde det til pc en liten stund! Og da kommer jeg til lenny 25..Jeg lasta det ned til pc men jeg spillte det i 2 timer eller no, pågrunn av at det ble litt kjedelig til pc. Høres kanskje dumt ut men jeg liker bedre spill til konsoller fordi man har achivements der..og ja jeg er achivement hoe! Men seff jeg skjønner hva du mener, pc er altid best når det kommer til grafikk og litt gamplay!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...