Citus Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Greia er at jeg har 2 spill på outstanding orders som er i processing og det har de vert i halvt år nu..og fortsatt jeg leter men finner ingenting som kan være en delete ting >.< Kanskje det kan være nettleser feil? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Du har ikke en "Cancel Order" knapp engang? Lenke til kommentar
Citus Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Nope...Skal lete litt rundt på google tenker jeg >.< Og nu fant jeg ut at processing kan man ikke cancle O.O Da må jeg vel betale for Halo 3 og Dark Sector først eller? Blir pain fordi Dark sector er litt batt.. Endret 15. august 2009 av Citus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Det er ikke slik hos deg? Edit: oh, du kan ikke det.. prøv å send dem en mail! Endret 15. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
Citus Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Hehe det skal jeg gjøre vett du laland Men også kom jeg fram at med 300kr blir det Dark Sector, Halo 3 og da Mass Effect så det går greit med 3 spill til 300 kr tenker jeg O.O Endret 15. august 2009 av Citus Lenke til kommentar
Millha Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Garanter et kjøp! Hjelper sikkert ikke stor, men spillet er bra. Trenger bare tid å spill det. Kommer jo toeren så kan du forsette den gode historien.... Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg synes dette spillet er særdeles frustrerende, ville ikke kjøpt det om igjen for å si det sånn. Endre ofte opp med å måtte spille den siste timen om igjen pga. får ikke alltid save når jeg vil og auto-save funksjonen er helt høl i hue! Kompass/kart greia har også vært til fint liten hjelp da jeg har funnet ut at jeg som oftest endre opp med å gå riktig hvis jeg går motsatt av det som virker logisk. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Kjøp det til PC hvis du har mulighet. Det er helt klart den beste versjonen! Lenke til kommentar
Citus Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Hehe Joantheman jeg er ganske vant til kompasset på Mass Effect fordi jeg hadde det til pc en liten stund! Og da kommer jeg til lenny 25..Jeg lasta det ned til pc men jeg spillte det i 2 timer eller no, pågrunn av at det ble litt kjedelig til pc. Høres kanskje dumt ut men jeg liker bedre spill til konsoller fordi man har achivements der..og ja jeg er achivement hoe! Men seff jeg skjønner hva du mener, pc er altid best når det kommer til grafikk og litt gamplay! Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 hehe, jeg må jo innrømme at jeg liker oppgraderingene og at storyen virker bra. Kommer til å putte flere timer i det. kanskje prøve igjen neste helg^^ Lenke til kommentar
Citus Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Hehe jeg tipper du kommer til å kose deg, jeg skal bestille Mass Effect i morgen fra play.com og halo 3 siden jeg har litt lyst til å game multiplayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå