Citus Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hey, jeg tenkte å kjøpe meg det til xbox..er det et bra spill? noen som kan faktisk si meg litt om dette? om det er noe bra i det hele tatt? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jepp, jeg syns det er et godt spill. Ikke verdens beste grafikk hvis du er av de som krever det, men historien er god, mye action og rollespillelementene er lette å få taket på. Karakterene er fine og det har en flott lengde - man blir aldri lei og det er heller ikke slik at man føler man har blitt avspist når det kommer til historien. Sideoppdragene er litt generiske, itemsmenyen er på trynet og karakterenes bevegelser er litt rare til tider men det er slike ting man klarer å overse. Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Det er ikke værre enn å bare søke opp noen anmeldelser (reviews) av spillet, så finner du fort ut om dette er noe for deg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Kjøp, det går ikke ann å ha en 360 uten å ha spilt igjennom Mass Effect. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 hehe Rekviem jeg pleier altid å sjekke anmeldelser på spill..på gamespot, IGN og GT..men denne gangen ville jeg prøve noe annet ;p hehe takker for svar by the way Lenke til kommentar
Citus Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 anyway da tenker jeg at jeg kjøper spillet ;p thaaanks people.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Synes det er et kjempespill. Begynte litt småkjedelig og uinspirerende for meg, men tok seg kraftig opp. Et av de beste RPG-spillene jeg har spillt, så kan klart anbefale det. Det koster sikkert ikke all verden heller nå lengre. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 du bør IKKE kjøpe spillet på games on demand (dvs på xboxen) det er altfor dyrt og desto fler som ikke bruker GOD så forstår dem vel at de må sette ned prisen! spillet kan fås til 100-150kr mange plasser. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 meh jeg har 300 kr nu så jeg driver og tenker..OK Oblivion eller Mass Effect people?! Hjelp meg :'( Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Mass Effect. Hvis du sjekker litt rundt kan du være heldig å få rå til begge to. Jeg kjøpte Mass Effect for 100 kroner på play.com i sin tid! Endret 15. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 alff4 has a point! men mass effect burde lett prioriteres! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Se her Mass Effect - 10.50 £ Elder Scrolls IV: Oblivion - 12.85 £ eller Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Tear Edition - 23.99 £ Play.com har gratis frakt og sender spillene hver for seg, så du trenger ikke bekymre deg for porto eller toll. De to spillene kommer på tilsammen tilsammen ca. 235 kroner med mindre du kjøper Goty-versjonen av Oblivion. Da må du legge på en hundrelapp, men det er nok fortsatt ingen upris! Endret 15. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Citus Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Hmm Altf4 du snakker sant..da skal jeg bestille begge spillene fordi det blir jo drit billig ;9 glemte play.com helt takk :3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Om du skal velge ett, ville jeg personlig gått for Oblivion, men da helst til PC. Men det er flott på konsoll også. Ikke at Mass Effect er et dårlig spill, men personlig liker jeg Oblivion bedre. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Hehe ok nå er jeg plain mongo! AltF4 før bestillte jeg Halo 3 og Dark sector fra play.com det har nå vert på processing i et halvt år eller no..kan jeg muligens ta det vekk? er det noe delete mulighet? Eller -må- jeg lage meg en ny konto? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kjøp Mass Effect. Ser ut som om det er planen, så skal ikke begrunne hvorfor, men det er en ting du må huske på når du bestiller fra utlandet. Med mindre du får dem til å skrive "GIFT" på utsiden av pakken kan du ikke bestille for mer enn 200,- uten å måtte betale moms og importgebyr. Bestill spillene hver for seg - frakten er gratis uansett. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Det vet jeg takk Laland men jeg lurer fortsatt på en ting hvis du leser over posten din Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvis du ser på "view outstanding orders" eller en lignende knapp så kan du slette tidligere bestillinger. https://www.play.com/OrderOutstanding.aspx Lenke til kommentar
Citus Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Arghahahlwaiah! Jeg finner bare ikke den dritten har leta mye nu :/ er det mulig at du legger inn et bilde over hvor det er? Blir ganske gretten av det play.com tullet jeg har hatt lenge nå >.< Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Prøv å se rett under der det står "View outstanding orders", på "Order history". Der kan du se det du har bestilt - og kan si ifra hvis du ikke har fått det enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå