Gå til innhold

Rage Quakecon 09 trailer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp. Og det er en spillbalansemekanikk i akkurat det, for det begrenser dine ressurser.

Nå er det ikke sikkert kjøp og salg er aktuelt i Rage, men alikevel så blir det jo litt stusselig å ikke trenge å tenke på hva man tar med seg.

Lenke til kommentar

Hadde jo samme "problem" i Fallout 3 også, men man klarte jo allikevel å samle med seg nok til å gjøre stor profitt. Oppgradering av styrke for å kunne bære mer funket jo som bare det i FO3, så da skulle det funke i Rage også.

Ikke at jeg sier nei takk til en uendelig ryggsekk, men det blir ikke like realistisk.

Lenke til kommentar

Det er nok en gedigen lettelse for "Loot 'n' sell" spillerne, men som Villanden påpeker tror jeg det vil ødelegge mye av balansen i ett spill, mot det negative.

Jeg synes det er flott med spill der man rett og slett må ofre noe for å tjene størst mulig, det gir spillet et falskt inntrykk av konsekvens.

Lenke til kommentar

Nja. Enn så lenge spiller jeg Developer Bullshitbingo.

Å få noen scener med bilkjøring og høre at det er oss gamere som selv bestemmer hvor mange rett-frem oppdrag det skal være tipper meg ikke over til awestruck for å si det slik. Men jeg er fortsatt positiv til dette spillet!

Lenke til kommentar

Kom plutselig til å tenke på en ting, hva med multiplayer? Jeg har liksom til nå av en eller annen grunn bare gått utifra at Rage blir et sp only spill, men på wikipedia står det faktisk multiplayer.. Blir jo interessant å se om de klarer å finne på noe nytt på den fronten, eller om det bare blir det samme gamle. Er som regel klar for litt vanlig ffa deathmatch jeg, men når det gjelder lagspill hadde det vært artig med noe annet enn ctf med eller uten biler..

Det ville kanskje være overraskende hvis ikke en av gamemodene hadde med billøp å gjøre.

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...