Gå til innhold

Rage Quakecon 09 trailer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
syns det ligner litt for mye på doom 3. Glatte overflater hvor alt ser stein hardt ut. Er ikke veldig imponert over akkurat grafikken enda! Og det er jo strengt talt det neste vi har å forholde oss til enda hehe.

Hm, da er vi uenige der.. Er ikke så glad i "Doom3-look'en" jeg heller, men synes grafikken i Rage beveger seg akkurat så langt bort fra den at det ikke plager meg.

Blir også interessant å se hvordan Carmack's "mega-texture" teknologi påvirker ting. Den ble vel også brukt i Quake Wars, men det er vel meninga at den skal gjøre litt mer ut av seg i Rage.

Lenke til kommentar
Dette ser jo helt ut som Fallout 3, bare med biler! Stemningen, plottet og alt idet hele tatt ser jo helt ut som FO3. Blir ikke mindre skeptisk til spillet fordet (gleder meg faktisk, ID har gode spill på rullebladet) med damn.

Er enig med deg. Ser sykt kult ut, og jeg gleder meg som bare det.

Lenke til kommentar

Dette går det sikkert an å lese seg til, men siden Rage såvidt jeg har skjønt ikke består av tradisjonelle "brett", regner jeg med at bilkjøringa blir en kjapp måte å kommer seg rundt på, pluss at man kanskje kan tjene penger på å være med i voldelige billøp.. (?)

Edit: Tja, det ble jo omtrent det samme som Villanden skrev...

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

"While the nucleus of Rage is still first-person shooting, id is tossing in a healthy mix of vehicle combat, racing, and even mild RPG elements to create something different"

Fra følgende ganske lange preview:

http://pc.ign.com/articles/101/1013607p1.html

Definitivt en del som minner som Fallout3 ja, allerede forhistorien gir jo noen sterke assosiasjoner..

Andre interessante ting:

*Det er ikke bare billøp man kan tjene penger på, men også en voldelig versjon av Wipeout-programmene (slik jeg tolket det, da :p) hvor man skal sloss mot en haug med mutanter.

*Det blir to "vidt forskjellige" kapitler eller "verdener". Den andre vil ikke id si noe om foreløpig.

Lenke til kommentar
While the nucleus of Rage is still first-person shooting, id is tossing in a healthy mix of vehicle combat, racing, and even mild RPG elements to create something different

Borderlands, anyone?

Takk for linken Riboflavin, det er nok mer i vente enn jeg tror!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det er også sant. Vi kommer til å bli bortskjemt med Borderlands, hvis de får det til riktig da selvfølgelig.

Takk for linken forresten, Riboflavin. Fant noe interessant her:

What's more, you won't have to worry about picking and choosing what gear to collect; id is planning on giving players unlimited inventory slots and no weight restrictions, so if you want it, snag it.

Hva syns dere om dette? Jeg ser for meg et uendelig rot av massive proposjoner, med mindre de lager en oversiktlig inventory med kategorisering. Hadde heller foretrukket en limit. Man kunne for eksempel ha kjøpt kasser i ulike størrelser for å ha bak på bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...