Joachim_F Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Her er løsningen for deg som mangler noe å gjøre i helgen. Les hele saken Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Marvel Vs. Capcom 2 har også kommet på PSN Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Denne artikkelen er dobbelpostet på forsiden =) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Av hva jeg har sett av Trials HD så ser det nesten ut som LittleBigPlanet med motorsykkel.. stemmer det? Riktignok bare èn bane i dybden, men med flere fellestrekk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Trials ser helt fantastisk ut! Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Har Trials til PC og anbefaler det sterkt, men det kan være utrolig vanskelig til tider (du er herved advart ). Men hvorfor i huleste får vi ikke kartlager til PC, må jo være mye bedre å lage brett der... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Trials ble kjøpt inn og syntes det er en av de beste spilla som har kommet til XBLA i år, men ellers håper jeg at Sony snart får fingern ut og lanserer Trine på PSN Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Trials virker utrolig fett! Blir nok en testing i løpet av helgen Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Bare en ting jeg ikke skjønner, hvorfor har man mulighet til å velge wolverine 2 ganger i marvel vs. capcom 2? On topic: Trials var utroolig stilig, fikk øyeblikkelig minner tilbake til across/elastomania som kunne irritere meg så utrolig mye at jeg til slutt kjeftet motorsykkelen igjennom banen framfor å kjøre den. Det er vel noe med at det i utgangspunktet er så enkelt designet, men alikvel er så j"#¤% vanskelig som får meg til å virkelig se rødt. "hmm, virker enkelt..." Lenke til kommentar
Soolan Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Anbefaler Trials HD på det sterkeste. Har spillt dette i noen timer nå, og det er utrolig morro og utfordende. Er også veldig pen grafikk. Thumbs up! Uten tvil en av de beste titlene til XBLA i år. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Stiller meg også bak Trials. Kan være ekstremt irriterende til tider, men når man klarer det så får man en god følelse. Lenke til kommentar
xfs Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Vet noen hvor mange MSPoints Trail HD vil koste? Endret 16. august 2009 av Xfs Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det koster 1200 poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå