Gå til innhold

På jakt etter et nytt Playstation 3 spill? Ta en titt her først

Paisley

Anbefalte innlegg

Joda, Heavenly Sword var artigt. Men det var litt "simpelt"... Det trenger ikke alltid å være et problem at man gjør det samme hele tiden i et spill, men i HS følte jeg det godt kunne vært mer tid for exploring og pause fra kamper. Ellers var det veldig pent å se på, og ganske gøy og kort. Glad jeg kjøpte det for under 150kr da.

Endret av Tailzo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HS som nevnt er mus,FF7 fra psn,og ja grunnene at jeg sier at det er laget for ps3 og psp. DMC4 er fett. RR/ er ganske morsomt,NGS1 er fett og ganske vanskelig og spille, Spyro the dragon er morsom for avslappning. Soul Calibur 4 er det beste fighting spillet som er ute på ps3 etter min mening.

Lenke til kommentar

Legg til Folklore og Prince of Persia også. Folklore er et litt merkelig spill hvor man samler inn vesener som man bruker i forskjellige situasjoner. Det kan bli litt repeterende, men historien er ganske interessant, og holder deg gående.

Jeg synes PoP også var ganske morsomt og fungerer bra på PS3 som en avslappende platformer.

Lenke til kommentar

Er du fan av boksing må man bare ha fight night round 4. Er ikke like ensformig som de tidligere spillene i serien når du spiller på høyeste vanskelighetsgrad. Er jo et "realistisk" spill, så liker du ikke boksing, vil du ikke like spillet. Ingen fatalities eller supermoves:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...