kewell79 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 mulig jeg poster feil sted, men nå i helgen sparer du 500 kr ved kjøp av Wii bruk collectstore, så hentes den innen 2 timer til samme pris Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det var en bra pris. Har tenkt tanken på å kjøpe meg en til, den jeg har nå er noe gale med også. Får tenke på det til Søndag kveld Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Er collect @ store noe som er forbeholdt folk sørpå? Tjeneste står nevnt når jeg "går til kassen", men jeg får ikke valgt den. Er det regionbasert eller kan man ikke bruke funksjonen på tilbudene? Edit: Kan tydeligvis ikke hente tilbudsvarene i butikk. Må bestilles over nett. Endret 15. august 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) når jeg sjekket på morgenen hadde nesten alle butikker muligheter for en collect store på Wii når jeg sjekket senere på kvelden, var det kun 1! dvs utsolgt på alle andre............. og nå, som du ser selv. er det ingen som har muligheten. men ja, mange produkter har aldri mulighet for collect store, men da dukker aldri det valget opp så........ Endret 15. august 2009 av Kewy Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Vel foretrekker fortsatt tilbudet Gamestop har på wii. Der du får maskinen + Supersmash Brawl + en GC kontroll for 1999. 200 kr ekstra for det kanskje beste spillet som er på wii Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det blir en hundrings i frakt på den pakken fra elkjop.no, så egentlig får du jo da med Brawl og en ekstra Gamecube-kontroller for bare 100,- mer på gamestop sitt tilbud. Tror heller jeg går for den pakken jeg, selv om vi har Brawl fra før. En ekstra Gamecube-kontroller kommer alltid godt med. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) var på vei til Elkjøp for å hente den til 1800 da jeg tenkte jeg kunne like gjerne kjøpe den til 2000 kr på gamestop og selge spill og kontroller og kommer meg da under 1800 uansett Så da hadde jeg en wii... igjen Endret 17. august 2009 av Kewy Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Du har kjøpt Wii igjen, men droppet PS3 :o? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Det stemmer vel sånn ca ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå