TST Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Klassikeren er vekket til live, men resultatet er ikke uten skavanker. Les hele saken Lenke til kommentar
Santar Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Bare så synd at 360 kontrollere er helt ubrukelige på slåssespill. Lenke til kommentar
Rudi_InnleggNO Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Bare så synd at 360 kontrollere er helt ubrukelige på slåssespill. Er vel egentlig en vanesak spør du meg. D-padden fungerer helt fint dersom du klarer å tilvende deg den. Det finnes såklart bedre alternativer for de som har litt ekstra penger å rutte med, men for folk flest funker nok kontrolleren greit nok. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Nå er det vel en ganske akseptert sak at d-pad´en til 360 konmtrolleren er ganske ubrukelig. Jeg klarte ihvertfall ikke å spille Ssf2t hdremix med den, og jeg er ikke noen "pro" slåssespiller som skal ha arcade sticks og greier for å kunne spille slike spill. Give me the snes pad any day. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå