Gå til innhold

Vi delte ut Champions Online-betanøkler

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt her. Jeg aner ikke hva som har sjedd.

Jeg fikk meg en beta key og lagde meg en bruker i den linken som på mailen. Etter det skrev jeg inn produkt key, og derretter gikk alt nedover. Nå kommer jeg ikke inn på noen sider, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få lastet ned spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har testa dette, og må si jeg ble litt skuffet fordi jeg trodde det var en åpen verden, ikke instanser...jeg hater mmo spill som har instanserte byer osv, Kan fortelle at det er forskjellige "rooms" i hvert sted, etter det jeg husker kan et slikt "room" ha maks 100 spillere, så du føler ikke helt at du er omgitt av mange andre mennesker. Hadde det ikke vært slik så hadde jeg kjøpt dette spillet, men det ødelegger spillet for meg med en gang. Utrolig trist siden jeg trur jeg hadde trivdes veldig godt i Champions universet, men jeg kan bare ikke se for meg å skulle møte en venn in-game å måtte avtale hvilket rom vi skal være i... :/

Var det jeg tenkte, akkurat samme problemet som med City of Heroes. Sikkert samme motoren da animasjonene og fysikken så veldig likt ut.

Kjører på en oppdatert versjon av CoX motoren ja.

Lenke til kommentar

Etter tips restarta jeg launcheren launcheren helt alt gikk fort, nå laster jeg omtrent med 500kb per sec. Andre gjør det enda fortere men får la det bli med dette.

Edit: Gjetter på at man kobler seg til random distribusjonservere og at man må ha flaks for å treffe en som er bra.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar
Etter tips restarta jeg launcheren launcheren helt alt gikk fort, nå laster jeg omtrent med 500kb per sec. Andre gjør det enda fortere men får la det bli med dette.

Edit: Gjetter på at man kobler seg til random distribusjonservere og at man må ha flaks for å treffe en som er bra.

Yay! Prøvde det og det funka bra :D Ligger nå på rundt 500kb/s! Takk for tipset

Lenke til kommentar

Nice! Ja den er åpen til 4 pm PDT. Er vel +8 timer for oss om jeg ikke tar helt feil :) Så frem til midnatt ca da. Kommet til 70% på patchingen nå. Klør i fingrene etter å lage meg en character (Som mest sannsynlig vil ta resten av kvelden) :p

Lenke til kommentar

Det er åpenbart likheter mellom CoX, men jeg likte ikke de spillene noe særlig, dette, derimot, elsker jeg. Har spilt til level 6 før den siste closed betaen stengte, og jeg elsket hvert minutt av det. Jeg digger kampsystemet, jeg digger character creatoren og jeg digger den grafiske stilen, jeg har ingen problemer med at det er instanced og med rooms, det var faktisk forfriskende at jeg ikke var omringet av alt for mange ferkse spillere som meg selv. Jeg gleder meg som en unge før julaften til mandag. En smule synd at jeg ikke får spille i helga, men. To til flere tomler opp for Cryptic Studios, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Aldri spilt CoX serien men likte dette foreløpig. Eneste jeg er litt redd for at er at det ikke er så mange utfordringer for de som liker å spille sammen med noen få andre (noe a la 5 manns instancer i WoW feks), virker som om at med noen core skills er det meste greit å klare solo. Har jo hørt at det skal være endel group content lengre ut i spillet, men må jo være vanskelig å designe slik at det blir utfordrende siden man kan bygge hva som helst av skills.

Lenke til kommentar
Virker som et veldig spennende spill, synd jeg ikke fikk deltatt og kanskje vunnet en betanøkkel, men regner med at noen kommer med en liten oppsummering av deres inntrykk av betaen?

Jeg har tenkt til å skrive en lengre artikkel om det på bloggen min :)

En venn av meg som fikk nøkkel i går har klart å starte spillet, og lagd en karakter. Er det bare han, eller har serverne åpnet for alle? (Jeg patcher nå, så jeg vet ikke.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...