Bruker-162103 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Er det bare meg eller kommer jeg meg ikke inn på sidene til Cryptic verken på Chrome, Firefox eller Explorer Men fikk i alle fall tak i download linknen Edit: Tror serverene er nede ettesom det står med røde bokstaver på launcheren "Server Down" ved siden av en lyspære til høyre øverst i hjørne. Endret 14. august 2009 av fantomena Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er en sånn launcher på 4mb du laster ned, og det ser ut som om den henger seg atm så foreløpig er det ikke noe å stresse over Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Utrolig bra gamer! Nå får forhåpentligvis folk mer interresse for CO Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Sweet, takk til Gamer, dere er fantastiske på konkurranser! Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er det noen som vet når og hvor lenge man kan teste dette? Virker som om open beta er på mandag og at det er en sånn playtest session idag. Betyr det at serverene er nede resten av helgen? Jaja er jo øyafestival så overlever vel. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Har lasta ned saken nå, men serverne har downs... :S Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Takk for nøkkelen Med de preview sidene funker ikke... Birger Lenke til kommentar
Katuko Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Argh! For sen! Spillet ser nå lekkert ut i hvert fall. Lenke til kommentar
1991 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 ser at det ikke bare er jeg som har problemer med å logge inn på siden, håper jeg kan logge på snart Lenke til kommentar
MrGreed94 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg har startet opp launcheren, logget på og serverene er oppe. Men likevel vil den ikke patche seg. Ingen feilbeskjed eller noe, den bare laster ikke ned patchen. Noen andre som har samme problem? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Info Betaen varer fra mandag 17 aug til 24 aug Lenke til kommentar
MrGreed94 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 InfoBetaen varer fra mandag 17 aug til 24 aug Betyr det at jeg ikke kan begynne å patche før mandag? Lenke til kommentar
N-Giga Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 InfoBetaen varer fra mandag 17 aug til 24 aug Damn, håpet å få spillt litt i helgen, men men. Da har jeg i allefall noe å se fram til når jeg er på jobb om dagene Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 InfoBetaen varer fra mandag 17 aug til 24 aug Betyr det at jeg ikke kan begynne å patche før mandag? Er nok ikke derfor, det skal gå ann å laste ned hele spillet før mandag. Det eneste som åpner på mandag er servern forsåvidt. (Ja det er bare 1 server) Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Katuko: kom på at jeg skal pakke ned pc'en i 3 mnd så du kan få min key, bare send meg en pm om du fortsatt er intereressert. Lenke til kommentar
Nikeh Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) The next scheduled play test for the Champions Online Beta Preview will be held on: * Friday, August 14, 2009 8:00 a.m. - 4:00 p.m. PDT. Så regner med at den starter idag. Endret 14. august 2009 av Nikeh Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Har nå fått bekreftet fra Atari at denne åpne betatesten starter mandag 17. august og stenger mandag 24. august. Vi hadde selvsagt opplyst om dette i artikkelen, og i e-posten som ble sendt ut, dersom vi hadde visst om det på forhånd. Beklager. Det er likevel mulig å laste ned klienten og patche den, slik at man er forberedt til åpningen mandag. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 The next scheduled play test for the Champions Online Beta Preview will be held on: * Friday, August 14, 2009 8:00 a.m. - 4:00 p.m. PDT. Så regner med at den starter idag. Det er nok den siste Closed betaen tenker jeg Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 har testa dette, og må si jeg ble litt skuffet fordi jeg trodde det var en åpen verden, ikke instanser...jeg hater mmo spill som har instanserte byer osv, Kan fortelle at det er forskjellige "rooms" i hvert sted, etter det jeg husker kan et slikt "room" ha maks 100 spillere, så du føler ikke helt at du er omgitt av mange andre mennesker. Hadde det ikke vært slik så hadde jeg kjøpt dette spillet, men det ødelegger spillet for meg med en gang. Utrolig trist siden jeg trur jeg hadde trivdes veldig godt i Champions universet, men jeg kan bare ikke se for meg å skulle møte en venn in-game å måtte avtale hvilket rom vi skal være i... :/ Var det jeg tenkte, akkurat samme problemet som med City of Heroes. Sikkert samme motoren da animasjonene og fysikken så veldig likt ut. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg for min del gleder meg som en unge til klokka 18 på mandag da servern åpner. Kommer vel til å bruke de første timene på character creatoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå