TST Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Vi ga bort 300 nøkler til betatesten av superheltspillet Champions Online. Les hele saken Endret 14. august 2009 av TST Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Må prøve å få meg en City of Heroes var en stor hit for meg når det ble utgitt. Så jeg må nesten se hvordan dette er. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 AAAAAWESOME!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 City of Heroes var jævlig bra og er fortsatt det, bare håper dem har kvittet seg med spesielle pvp soner som var fullstendig instansert. Akkurat det ødela alt. Skjønte ikke vitsen i å fly rundt i en verden med superkrefter når spillerne som var villains var i sin egen verden(instanse) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er det virkelig TST som gjør comeback som skribent, eller er artikkelen skrevet av noen andre? Ellers setter jeg utrolig stor pris på at dere ordner slikt, Champions Online er et av de få MMOene jeg har virkelig stor tro på. Satser på å få tak i en nøkkel i morgen! Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Er det virkelig TST som gjør comeback som skribent, eller er artikkelen skrevet av noen andre? Hehe. Mest aktiv skribent er jeg definitivt ikke, men har vel rundt 20 artikler i år. Stort sett konkurranser, riktignok :-) Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 satse på å rekke hjem innen kl 2 da Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Meh, jeg er jo selvfølgelig ikke hjemme klokken 14 i morgen.. Kan en vennlig sjel delta i konkurransen to ganger? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) NAAAAAIS skal så ha et beta key, men synes 14.00 var en litt dårlig tid, er jo på jobb då men jobber som IKT konsolent så å få tilgang til pc og internett blir isje så gale. raskt spørsmål: når begynner og kor lenge varer beta'en? og til slutt, tusen takk gamer Endret 13. august 2009 av KraniC Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 har testa dette, og må si jeg ble litt skuffet fordi jeg trodde det var en åpen verden, ikke instanser...jeg hater mmo spill som har instanserte byer osv, Kan fortelle at det er forskjellige "rooms" i hvert sted, etter det jeg husker kan et slikt "room" ha maks 100 spillere, så du føler ikke helt at du er omgitt av mange andre mennesker. Hadde det ikke vært slik så hadde jeg kjøpt dette spillet, men det ødelegger spillet for meg med en gang. Utrolig trist siden jeg trur jeg hadde trivdes veldig godt i Champions universet, men jeg kan bare ikke se for meg å skulle møte en venn in-game å måtte avtale hvilket rom vi skal være i... :/ Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 hvor stort område dekker hvert instance då? eg liker også best open world, men visst det er store instancer kan det gå fint det, men synes kansje 100 spillere i et room var ganske lite. Lenke til kommentar
Pheus Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er med i closed beta selv. Trodde ikke at jeg kom til å like instanced systemet, men synes at det fungerer. Får ikke den følelsen av at verdenen er overfylt med superhelter (noe som kunne blitt tilfellet med open-world). Er jo en helt fantastisk character editor som er i spillet. Er vel slik at dette i seg selv nesten gjør at spillet er verdt å spille (selv ov den er rimelig lik editoren i CoX). Lenke til kommentar
Mantra10000 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Er desverre på jobb til 17.00 imorgen. Men bare send meg en betakey dersom det er nok. Vil sjekke ut siden når jeg kommer hjem, men er vel for sent.... Spillsider er stengt i kommunen Endret 13. august 2009 av Mantra Lenke til kommentar
heyitschris Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tror dere har glemt aa legge inn speorsmaalet i artikkelen Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Bare jeg som ikke får opp noe spørsmål? Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hva skjedde med spørsmålet? Lenke til kommentar
Nikeh Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ser da ingen spm i artikkelen jeg :S Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 takkar for beta key gamer dåkkar ruler som vanlig^^ Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg ser ikke spørsmålet Lenke til kommentar
Soolan Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg ser ikke spørsmålet Samma her.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå