ExhAustad Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hei.. Har nå byttet hybel der jeg kun kan få trådløst nett. Jeg har fått trådløs mottaker til PCen og har fått høre at du kan koble til flere PCer på nett gjennom en PC. Men att eneste problemet da er at "master" PCen må være slått på for att nettet skal fungere. Har prøvd å søke på google men veit liksom ikke hva jeg skal søke på så lurte på om noen kunne fortelle meg åssen, eller om det faktisk går. Takker for svar.. EDIT: Mener da att jeg skal ha kabel mellom x-boxen og PCen (hvis det var litt uklart). Endret 13. august 2009 av Illegal Drifter Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Her har du svaret på dine spørsmål. God og detaljert guide som følger deg igjennom alle stegene. Har du videre spørsmål eller opplever problemer kan du spørre der! Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Tusen takk Suger sikkert i å lete etter ting siden jeg verken fant det på google og i postene her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå