VEH_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Apple, Sony og Nintendo saksøkes over bruk av Wi-Fi. Les hele saken Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) For en tullete bransje. Er det mulig å bli så fordømt blåst? Er jo bare søksmål som gjelder nå for tiden, jeezz, og hvorfor NÅ!? Hvorfor ikke når disse maskinene først kom på markede, ikke år etter! Håper dette dumme selskapet taper og må betale kompensasjon til alle involverte selskap samt saksomkostningene. Endret 13. august 2009 av The Very End Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Dette patent maset er omtrent som lotto. Noen satser og vinner, andre taper. Bandspeed har vel funnet ut at de har lite penger, vil kjøpe opp noen eller så har de hatt en litt for våt kveld på byen. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva har de patent på? En underholdningsmaskin som kommuniserer med internett via en ikke-kablet innretning? Utrolig hva man kan få pantet på der borte... Irriterende opplegg. Sånn som når Apple prøvde å ta patent på å kunne bruke to fingre samtidig på en mobilskjerm.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hadde jeg levd for en del aar siden, hadde jeg tatt patent paa fargetv, skjerm osv, og saksogt alle som har det idag. Idioti. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg skulle tatt patent på det å saksøke med idiotisk og ingen grunnlag! Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg skulle tatt patent på det å saksøke med idiotisk og ingen grunnlag! Og jeg skulle tatt patent på det å ta patent på det å saksøke med idiotisk og ingen grunnlag... Kan si med en gang at du hadde ligget svett an Neida, jeg er selvsagt enig med dere alle. Helt idiotisk. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Snart kommer vel slektningen til han som oppfant hjulet og saksøker bilindustrien. Jeg håper disse latterlige penge snylterne taper så det synger i retten. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 det er håpøst at de kan ta patenter de ikke engang har funnet løsninger på. neste skritt for meg er: flytte til usa. og ta patent på " styre ting med mennesklige bevegelser " hvis ingen andre har gjort det alt :S Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Dette firmaet har sikkert blitt kontaktet av de som kalles "patent trolls", som kun tjener penger gjennom saksmål eller trusler om saksmål gjennom patenter. Ødelegger rykte til patentering, samt lager mye undøvendig bråk i media Blir samtidig litt irritert over Gamer.no som ikke skriver i artikkelen hva søksmålet/patentene går ut på, men kun legger ved linker. Da kunne jeg like gjerne lest om saken på en annen side <_< Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Snylteselskaper som lever av å saksøke andre større bedrifter for pantenbrudd burde bli stengt på dagen. Patentene er jo skrevet sånn at det kan gjelde ganske mye, forbanna mongolid patentsystem de har dere nede. Lenke til kommentar
Åsmund_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Tenk om alle hadde samarbeidet isteden. Verden ville vert ett paradis. Endret 13. august 2009 av Åsmund Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 de er litt sent ute med den annklagen mener jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå