mcgroven Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Produktivt år hjalp ikke for utviklerne. Les hele saken Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 damn, får sikker ikke noen BC multiplayer fix nå. D: synd, multiplayern i BC hadde mye potensiale Lenke til kommentar
Desdichado_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Trist at vi nå mister Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter serien, greit nok at navnet kanskje kunne vært bedre, men spillene var realistiske og godt gjennomførte. Har kost meg i mange og lange timer, både i singleplayer og LAN med disse. Alltid ett pluss når man kan spille COOP i LAN. Forhåpentligvis er det andre som vil plukke opp tråden, men om det blir det samme tviler jeg på. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg kommer til å savne disse folka, de lagde forskjellige men gode spill. Jeg vet ikke om noen av dere har prøvd spilelt Ballistic fra Grin, men personlig er dette det sykeste jeg har spilt, men på samme tid avhengighetsskapende. For dere som ikke vet hva Ballistic er, ta en titt på en video jeg lagde av det i en personlig konkuranse om hvem som kunne kjøre kjappest mulig i dette sinnsyke spillet : http://www.youtube.com/watch?v=_b0FEjPMMjg Kjør den i fullscreen, eller så blir hastigheten sett litt raskere enn det den egentlig er av en eller annen grunn, men går raskt nok for å si det slik. Må lære seg bannen utennatt for å ha sjans Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Synd, jeg synes disse karene har vært relativt flinke. Jeg liker både Wanted og Bionic Commando, selv om sistnevnte er forferdelig dårlig portet fra xbox. Noe er galt når en får forklart hvordan ting skal gjøres med xboxknapper, når en spiller på en pc. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Trist at vi nå mister Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter serien, greit nok at navnet kanskje kunne vært bedre, men spillene var realistiske og godt gjennomførte. Har kost meg i mange og lange timer, både i singleplayer og LAN med disse. Alltid ett pluss når man kan spille COOP i LAN. Forhåpentligvis er det andre som vil plukke opp tråden, men om det blir det samme tviler jeg på. PC versjonen av Ghost Recon AW ble bare outsource'a til Grin, så vi "mister" ingen verdens ting. Det er fortsatt Ubisoft som gir ut disse spillene. Et annet firma vil bare bli plukka ut til å utvikle det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Bionic Commando: Rearmed var brilliant. Ellers ser jeg ikke noe stort tap i dette. Lenke til kommentar
Desdichado_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Trist at vi nå mister Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter serien, greit nok at navnet kanskje kunne vært bedre, men spillene var realistiske og godt gjennomførte. Har kost meg i mange og lange timer, både i singleplayer og LAN med disse. Alltid ett pluss når man kan spille COOP i LAN. Forhåpentligvis er det andre som vil plukke opp tråden, men om det blir det samme tviler jeg på. PC versjonen av Ghost Recon AW ble bare outsource'a til Grin, så vi "mister" ingen verdens ting. Det er fortsatt Ubisoft som gir ut disse spillene. Et annet firma vil bare bli plukka ut til å utvikle det. Det er det samme som å miste det, selv om navnet lever videre. Eksempel: Operation Flashpoint 2, samme navn som det første, men ikke samme utvikler. Med andre ord, borte. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Trist at vi nå mister Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter serien, greit nok at navnet kanskje kunne vært bedre, men spillene var realistiske og godt gjennomførte. Har kost meg i mange og lange timer, både i singleplayer og LAN med disse. Alltid ett pluss når man kan spille COOP i LAN. Forhåpentligvis er det andre som vil plukke opp tråden, men om det blir det samme tviler jeg på. PC versjonen av Ghost Recon AW ble bare outsource'a til Grin, så vi "mister" ingen verdens ting. Det er fortsatt Ubisoft som gir ut disse spillene. Et annet firma vil bare bli plukka ut til å utvikle det. Det er det samme som å miste det, selv om navnet lever videre. Eksempel: Operation Flashpoint 2, samme navn som det første, men ikke samme utvikler. Med andre ord, borte. Grin porterte kun PC versjonen. Ubisoft har allerede sagt at de jobber med et nytt GR:AW. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Bionic Commando: Rearmed var brilliant. Ellers ser jeg ikke noe stort tap i dette. At en utvikler legges ned er alltid et tap. Du vet aldri hvilke små, relativt ukjente selskaper som slår gjennom med et strålende spill. Blizzard var ikke akkurat kjent for kvalitetstitler før de lagde det første Warcraft. Da lagde de spill som Battle Chess og The Death and Return of Superman. Alle kan bli den neste store som slår gjennom. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ser hva du mener, men: Flere av de ansatte har allerede startet et nytt studio, som har fått det passende navnet Outbreak Studios. Ut av asken kommer en føniks. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Sant det der. Av en eller annen grunn ser det ut til at fra hvert eneste selskap som legges ned, er det alltid noen gamle ansatte som starter et nytt studio. Hva er da egentlig grunnen til å legge de ned? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Sant det der. Av en eller annen grunn ser det ut til at fra hvert eneste selskap som legges ned, er det alltid noen gamle ansatte som starter et nytt studio. Hva er da egentlig grunnen til å legge de ned? Ganske enkelt egentlig, firmaet går konkurs, men dette går ikke ut over de ansatte i selskapet og de kan starte med blanke ark og et nytt firma Økonomiske krav overføres ikke til de ansatte Lenke til kommentar
Desdichado_InnleggNO Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Grin porterte kun PC versjonen. Ubisoft har allerede sagt at de jobber med et nytt GR:AW. Det er langt fra å være utgiver til å være utvikler. Og GRIN var utvikler av GRAW for PC, ikke portering, men utvikling. PC version developed by Grin. Så selv om de sier at det kommer en ny GRAW, så er det jo ikke GRIN som har stått for utviklingen, og da er jo den "sjela" borte, ikke sant? Kall det hva du vil, men GRIN utvikler ikke flere GRAW. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Uten at Grin har levert store spill, er det allikevel synd at de må legge ned, og det er synd at spillindustrien taper en, om ikke stor, liten ressurs. Man vet aldri om de ville slått gjennom med deres nye prosjekt. Ikke bare er det et slag i siden for spillindustrien, men for spillutviklere i Skandinavia, som ikke anses for å være de store. Grin har vært en flott representant for Skandinavisk spillindustri. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kjørte igjennom Bionic Commando nå og spillet var jo veldig bra. Historien var også skikkelig god, selv om den først begynner å kline til sent i spillet. Synd at Grin er borte, ville være kult med en toer, selv om det ser ganske mørkt ut for Nathan på slutten av eneren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå