texzi Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hei, Er nå ferdig med å se Entourage, og jakten på en ny tv-serie å se på har startet. Derfor hadde jeg håpet at noen her kunne gitt meg et par tre forslag Har sett: Dexter Heroes Californication How I Met Your Mother Entourage Scrubs That 70's Show Family Guy Southpark American Dad King of Queens Humor, action you name it (helst ikke cartoon) Takker for all hjelp! Endret 23. august 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Chuck Pushing Daisies Breaking Bad Hustle Band of Brothers ^ Beste seriene jeg har ihvertfall, foruten de du har listet. Edit: Glemte selvfølgelig å liste 2 til av mine favoritter, nemlig Lost og Doctor Who. Sistnevnte begynte jeg nettopp å se på, men er helt fengslet. Endret 15. august 2009 av Joananas Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Joananas nevner noen fine serier. Av serier som går nå, er True Blood, og Psych verdt å få med seg. Ellers så er The Big Bang Theory standard å nevne når folk spør etter nye serier. Og siden du liker Heroes burde du se gjennom The 4400. (Kunne nevnt flere, men er litt for trøtt til å tenke akkurat nå) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Mine 3 forslag: Sopranos The Wire House Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Band of Brothers, Friends og The Fresh Prince of Bel-Air er mine favoritter. Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Mine 3 forslag: Sopranos The Wire Støttes. Mad Men er bra, men kanskje litt for "voksent" for trådstarters smak. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Må si meg enig med Altf4. Sopranos er nok den beste serien jeg har sett. Jeg ble totalt fenglset og måtte bare se en til hver eneste gang. The Wire støttes også, dog sesong 2 er litt døll etter min smak. Sesong 1 er hvert fall konge. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Mine forslag: The Simpsons Futurama (Ok, de er cartoons, men jeg kan ikke la være å nevne dem) Pushing Daisies Riget Doctor Who Torchwood Blackadder Bottom The Young Ones Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Lost. En av de beste tv-seriene ikke lagd av HBO for tiden. Ellers. Breaking Bad, Mad Men, Hung, Eastbound & Down. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Siden de fleste allerede har blitt nevnt. Generation Kill. Genial mini serie om invasjonen av Irak. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Slår meg med på Doctor Who. MEst geniale som er lagd per dags dato. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Band of Brothers. Uten tvil beste tv-serien jeg noengang har sett. Battlestar Galactica. Ikke verst den heller^^ Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Band of Brothers, Pushing Daisies og The Big Bang Theory, dei er alle nemt men det er dei eg ville anbefalt, men den viktigaste av alle er jo House MD. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Generation Kill er bra vis du er interessert i litt mer enn bare Rambo. Handler om 1st Recon Marines som er med i innvasjonen av Irak. Den er basert på boken med asmme navn som er skrevet av en journalist som fulgte uniten i ca 30 dager. Noen scener ifra Generation Kill: Band of brothers enda en god HBO Tv serie. En ekte historie basert på 101st Airborne under 2 verdenskrig. Endret 14. august 2009 av Zimmer Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Battlestar Galactica. Ikke verst den heller^^ Slenger meg på den. Det er en av mine absolutte favorittserier. Hvis du liker Sci-fi har du jo i tillegg Stargate SG1. Der har du ti sesonger å kose deg med. En virkelig god serie det også. Lenke til kommentar
Sandrawwrr Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 The big bang theory Eureka Pushing Daisies The Tudors Der har du noen gode! Lenke til kommentar
worthy Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Må ikke glemme: Sons of Anarchy Supernatural Chuck Las Vegas The Mentalist Burn Notice Castle Og den desidert beste sci-fi serien noen sinne laget: Firefly Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Firefly Spaced Castle Pushing Daisies The Big Bang Theory Battlestar Galactica House Lost My Name Is Earl MacGyver Penn and Teller: Bullshitt Endret 27. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå