TST Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det heter da ikke CoD: MW2 gutta:) det kalles bare MW2 og har gjort det lenge, men gleder meg veldig til det spillet. Spilt gjennom enern noen ganger nå... De har bestemt seg for å kalle det Call of Duty: Modern Warfare 2 likevel: http://www.eurogamer.net/articles/its-cod-...are-2-after-all Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det må jeg si! Selv om flere titler har blitt dyttet til 2010, så er det jaggu ikke lite vi får kose oss med i høsten som kommer. Selv ser jeg mest frem til Batman, Modern Warfare 2 og Halo 3: ODST, selv om det blir mange andre titler som får kose seg her i hus. FIFA 10 (Odd Grenland er med. Eneste grunn til at jeg skal ha det.), Brütal Legend (Tim Schafer. Mannen er et geni.), Borderlands (liker konseptet med helt tilfeldige våpen), Assassin's Creed 2 (vil gjerne vite mer om historien til Desmond) og Uncharted 2 (er ikke igjennom det første enda, men dette virker bare lovende!). Godt jeg jobbet i sommer.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Synes dere kunne laget listen i rekkefølge av utgivelses dato. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Finnes det bedre rollespillmakere enn BioWare?Ja. Flere faktisk. Lenke til kommentar
Freddyboy12 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Personlig gleder jeg meg synt til nye Grand Turisimo... Har hørt noe om lansering 12 desember... Man kan vel kansje kalle det høst Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Takket være Christian Bale har Batman blitt kulere og kulere de siste årene. My ass! Batman har blitt kulere og kulere pga. de mange geniale grapich novellene som er laget med han. (Killing Joke, The Dark Knight: Returns, Batman: Arkham Asylum, Batman: Year One og mange flere. Er Borderlands online btw? Edit: Fant en bra liste: http://comics.ign.com/articles/624/624619p1.html Endret 12. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Mrmojorising Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ingen som gleder seg til Red Dead Redemption? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Takket være Christian Bale har Batman blitt kulere og kulere de siste årene. My ass! Batman har blitt kulere og kulere pga. de mange geniale grapich novellene som er laget med han. (Killing Joke, The Dark Knight: Returns, Batman: Arkham Asylum, Batman: Year One og mange flere. Er Borderlands online btw? Edit: Fant en bra liste: http://comics.ign.com/articles/624/624619p1.html Vel, jeg syns C. Nolan fortjner minst like mye ære som Bale, men det er uansett detaljer. Tegneserien er kankskje tøff, men folk flest går på kino. Jo fler folk, jo større popularitet. Borderlands er online coop for opp til 4 spillere, eller man kan spille alene. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Vil heller påstå Batman har blitt kulere etter at filmene ble mer "voksen", joda jeg elsker de gamle filmene, men de er ganske sær/barnslig på en måte. Tegneseriene har vært varierte på stemning derimot. Er flere av disse spllene jeg gleder meg til, men noen må bevise at de holder det de lover/bedre enn forgjengeren før jeg bruker penger. Assassins Creed må bevise at det faktisk er snikmord og ikke "drepe personen så halve battaljonen som forsvarer byen med parry/counter". Greit at vold kan være en løsning, men da bør snikmord også være det. CoD "vet" jeg blir bra, selv om jeg ikke fikk samme følelse i singelplayer som f.eks. i Cod 2. Halo ODST: gleder meg, co-op er noe jeg elsker og jeg vet på en måte hva jeg får med Bungie. Og jeg liker det Dragon's Age: Origin, er ikke det ett MMO? Eller er det ett annet spill jeg blander det med? Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Takket være Christian Bale har Batman blitt kulere og kulere de siste årene. My ass! Batman har blitt kulere og kulere pga. de mange geniale grapich novellene som er laget med han. (Killing Joke, The Dark Knight: Returns, Batman: Arkham Asylum, Batman: Year One og mange flere. The Killing Joke - 1988 The Dark Knight Returns - 1986 Arkham Asylum - 1989 Batman: Year One - 1987 Jeg tror nok de nyeste filmene må få en del av æren ettersom de er inspirert av og trekker frem disse gamle perlene. Sånn i det siste er det vel bare tegneserien "Joker" som har kommer nært når det gjelder stemning og kvalitet, og den er basert på Ledgers versjon... On topic: Ingen Risen? Jeg fikk inntrykk av at dere likte det i sniktitten... Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Vet at jeg garantert kommer til å kjøpe Fifa 10 og MW2. Spill jeg virkelig vurderer er Batman, Assassins Creed 2, Dragon Age og Brutal Legend, veldig avhengig av hvordan de blir tatt imot. Football Manager 2010 er forresten glemt, shame on you guys! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg venter i spenning på Risen (burde vært på lista) og tildels Dragon Age. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Enig, djing0, FM 2010 er en selvskreven slager for alle fotballfans. Tilogmed mer selvskreven enn Fifaserien! Håper Gamer vil følge opp med nyheter om FM10, de har nevnt at informasjon om oppdateringer vil komme "mot slutten av sommeren"... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Vil heller påstå Batman har blitt kulere etter at filmene ble mer "voksen", joda jeg elsker de gamle filmene, men de er ganske sær/barnslig på en måte. Tegneseriene har vært varierte på stemning derimot. Det er sant. Batman har blitt mye mer populært etter det ble mere ''voksent'', men de ''voksne'' tegneseriene kom fortsatt før filmene Takket være Christian Bale har Batman blitt kulere og kulere de siste årene. My ass! Batman har blitt kulere og kulere pga. de mange geniale grapich novellene som er laget med han. (Killing Joke, The Dark Knight: Returns, Batman: Arkham Asylum, Batman: Year One og mange flere. The Killing Joke - 1988 The Dark Knight Returns - 1986 Arkham Asylum - 1989 Batman: Year One - 1987 Jeg tror nok de nyeste filmene må få en del av æren ettersom de er inspirert av og trekker frem disse gamle perlene. Sånn i det siste er det vel bare tegneserien "Joker" som har kommer nært når det gjelder stemning og kvalitet, og den er basert på Ledgers versjon... Ah, ja, det er sant. Den bestilte jeg, skal plukke den opp snart. Kult å se att det er noen andre en meg som leser tegneseriene! Mange spill her jeg gleder meg til, men penger er det lite av. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Operation Flashpoint 2, og COD:MW2 er vel de som trekker mest, selv om ikke førstnevnte var på listen. På MMO fronten så kommer jo Aion i september og. I tillegg så er det vanvittig mange av de andre titlene jeg også vil ha. Blir dyrt dette her... Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Enig, djing0, FM 2010 er en selvskreven slager for alle fotballfans. Tilogmed mer selvskreven enn Fifaserien!Håper Gamer vil følge opp med nyheter om FM10, de har nevnt at informasjon om oppdateringer vil komme "mot slutten av sommeren"... FM 2010 ble annonsert etter at denne saken ble lagt ut, og vi kjørte selvsagt ut en nyhetssak med det samme. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Gran turismo 5? skal ikke det være i hylla rundt julesalget? Gleder meg hvertfall som en liten unge! Uncharted 2 skal også bli konge! Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) At ikke New Super Mario Bros er med er jo en skandale, for alle oss som har ventet på et nytt 2d mariospill til konsoll siden Super Mario World kom ut for en 18 år siden, så er jo dette et av de største spillene på mange år. At de fleste på slike sider er pubertale 14-åringer som tror at et spills kvalitet øker med mengden blod bør ikke hindre dere å ta med NSMB, sannsynligvis årets spill. Ellers kommer det jo flere monkey island episoder utover høsten, noe som også slår alt unntatt brutal legend og kanskje MW2 på denne listen. Face it. Det er ikke så gedigen interesse i et nytt 2d Mariospill. At du tydeligvis tror du er så voksen at du kan få nostalgitakter av et nytt Mario 2d spill har ingenting å si. Folk har blitt vant med god grafikk og god historiefortelling i spill, noe de seneste Mariospill ikke har klart å levere. Kan sammenlignes med PES2010, da Fifa har like godt - eller bedre gameplay og mye, mye bedre lisenser og grafikk. Snakk om å drite på leggen :rolleyes: New Super Mario Bros på DS har solgt 19 Mill siden launch, så interessen for et nytt 2D Super Mario er absolutt tilstede http://www.vgchartz.com/games/game.php?id=1582 Endret 13. august 2009 av chelatoth Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Mest av alt gleder jeg meg til å se hvordan Max Payne III blir. Håper de ikke sverter serien med et dårlig spill. Alan Wake ser jeg også fram til, men er usikker på når det kommer ut. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ingen som gleder seg til Red Dead Redemption? Er garantert mange som gleder seg til det spillet ja, men i denne tråden handler det om spill som kommer i høst. RDD kommer i 2010 en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå