MrDolce Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Risen burde være inkludert på lista :-) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det heter da ikke CoD: MW2 gutta:) det kalles bare MW2 og har gjort det lenge, men gleder meg veldig til det spillet. Spilt gjennom enern noen ganger nå... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvor er Risen? Er vel det og Dragon Age jeg ser mest fram til Lenke til kommentar
Burke Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det heter da ikke CoD: MW2 gutta:) det kalles bare MW2 og har gjort det lenge, men gleder meg veldig til det spillet. Spilt gjennom enern noen ganger nå... lol følg med, jo det heter faktisk CoD: MW2 igjen nå Lenke til kommentar
heyitschris Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Maa si jeg gleder meg mest til CO denne heosten. Men pokker ta, det kommer jo utrolig mange fete MMOs fremover. Noen er tilogmed free-to-play (Huxley blant annet). Jeg saag tidligere frem til et veldig skulefokusert aar i aar men det er nok bare aa glemme det. Lenke til kommentar
Swingeling_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det heter da ikke CoD: MW2 gutta:) det kalles bare MW2 og har gjort det lenge, men gleder meg veldig til det spillet. Spilt gjennom enern noen ganger nå... hmm, jo det gjør det http://www.battle.no/?section=news&nid=507 Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 savner virkelig bad company 2 her... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvordan i all verden kan Brütal Legend være en GTA-klone? jeg gleder meg til Batman: AA, Brütal Legend og Borderlands. B er høstens store bokstav! Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Hvordan i all verden kan Brütal Legend være en GTA-klone? Det er kanskje ikke en direkte klone, men utifra det jeg har spilt har spillene så absolutt flere fellestrekk. Lenke til kommentar
neLx Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 STARCRAFT 2!! Blir helt rått.. Dessverre ble det må det vente.. Hadde så gledet meg til å få prøve i år... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Skummelt å tenke på hvor mye tid som kommer til å gå med på alle disse spillene, spesielt når jeg skal ha minst 5-6 av de på listen der. Men gleder meg! Blir en flott spillhøst. Skal kjøpe Fifa10, Borderlands, Dragon age, Assassin's Creed 2(usikkert), Forza 3 og The Saboteur. Kanskje like greit Starcraft II ble utsatt, ellers hadde jeg ikke fått tid til å spille gjennom noen av de andre spilla. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Gleder meg mest til Uncharted 2 der ja!!! Dem andre kunne ikke brydd meg mindre om!! Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvordan i all verden kan Brütal Legend være en GTA-klone? Det er kanskje ikke en direkte klone, men utifra det jeg har spilt har spillene så absolutt flere fellestrekk. Det tar jeg som et godt tegn B) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Av de der skal jeg bare ha Assasssin's Creed 2. Dragon Age så litt småkult ut. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Risen burde være inkludert på lista :-) helt enig! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 At ikke New Super Mario Bros er med er jo en skandale, for alle oss som har ventet på et nytt 2d mariospill til konsoll siden Super Mario World kom ut for en 18 år siden, så er jo dette et av de største spillene på mange år. At de fleste på slike sider er pubertale 14-åringer som tror at et spills kvalitet øker med mengden blod bør ikke hindre dere å ta med NSMB, sannsynligvis årets spill. Ellers kommer det jo flere monkey island episoder utover høsten, noe som også slår alt unntatt brutal legend og kanskje MW2 på denne listen. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Blir en dyr periode fram til jul for min del hvis alt kommer: PS3: Gran Tourisimo 5, Uncharted 2 360: Forza Motorsport 3, Halo ODST i tillegg skal jeg også ha Need for Speed Shift, Blur, Assasin Creed2, Fifa2010, CM Dirt 2 men disse vet jeg ikke om jeg skaffer meg på PS3 eller 360. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det heter da ikke CoD: MW2 gutta:) det kalles bare MW2 og har gjort det lenge, men gleder meg veldig til det spillet. Spilt gjennom enern noen ganger nå... hmm, jo det gjør det http://www.battle.no/?section=news&nid=507 Kremt! Det vil så klart ligge i CoD serien, men navnet vil være MW2. Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hva med LittleBigPlanet PSP? Ser ut som det blir et supert spill Endret 12. august 2009 av The Minion Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 At ikke New Super Mario Bros er med er jo en skandale, for alle oss som har ventet på et nytt 2d mariospill til konsoll siden Super Mario World kom ut for en 18 år siden, så er jo dette et av de største spillene på mange år. At de fleste på slike sider er pubertale 14-åringer som tror at et spills kvalitet øker med mengden blod bør ikke hindre dere å ta med NSMB, sannsynligvis årets spill. Ellers kommer det jo flere monkey island episoder utover høsten, noe som også slår alt unntatt brutal legend og kanskje MW2 på denne listen. Face it. Det er ikke så gedigen interesse i et nytt 2d Mariospill. At du tydeligvis tror du er så voksen at du kan få nostalgitakter av et nytt Mario 2d spill har ingenting å si. Folk har blitt vant med god grafikk og god historiefortelling i spill, noe de seneste Mariospill ikke har klart å levere. Kan sammenlignes med PES2010, da Fifa har like godt - eller bedre gameplay og mye, mye bedre lisenser og grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå