Bruker-162103 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Leste nå nettopp på VG247 at denne splitter nye Xbox 360 oppdateringen som gir spillerne Games on Demand osv er nå gått live. Men jeg har enda ikke fått noen oppdatering, selv om jeg har vært en av betatesterne. Nå når jeg skulle gå inn på Game Marketplace så fikk jeg en slik status: This item is temporary unaviable. Come bak later! Status code: 00072ee2. Har kun 3 spill og det er Lego Indiana Jones, Kung Fu Panda og Halo 3 og det er Halo 3 jeg har prøvd med. Men jeg kan en gang ikke spille online nå lenger på Halo 3. Men jeg husker at jeg fikk en oppdatering på Lørdag da jeg satte inn min nye adapter, men jeg vet ikke om det er den. Men jeg har Games on Demand og avatar marketplace osv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Prøv i denne tråden: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=...0&start=200 Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 If you participated in our Preview Program, you already have the update and will not be prompted. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 If you participated in our Preview Program, you already have the update and will not be prompted. Så, da har jeg oppdateringen allerede da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå