VEH_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er det håp om et nytt Theme Park eller Wing Commander? Les hele saken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg sier ikke nei takk til en ny versjon av Road Rash. Ei heller Theme Park for den saks skyld. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Romhamster? Vell, Kilrathi er vell mere katt enn hamster ;P Har selv spilt hele denne serien, og synes den var veldig god selv om litt av sjarmen forsvant når Kilrathi ikke lenger var et tema. Alikevell, prophecy var et veldig bra spill. Når man nå snakker om en ny Wing Commander er det lett å glemme at Wing Commander er mer en bare denne serien. Jeg har også logget mye tid på Origins (Wing Commander) Privateer 1 og 2 som også foregår i samme univers, og er således vell så gira på en oppfølger her. Lenke til kommentar
Hammarhaus_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ja takk til nytt Populous Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Theme Park har jeg mange minner av. Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Theme Park hadde vært kos å spille igjen, har mange gode minner med den gamle versjonen . Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det er vel PS1-spillet dere prater om? Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 PS1 versjonen av Theme Park? Jeg spilte det bare på PCen, hvis det var Theme Park du mente . Lenke til kommentar
Colon P™ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er vel også planlagt en oppfølger til Syndicate som Starbreeze tar seg av for EA. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Theme Park, men ikke Theme Hospital? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det her er jo gode nyheter. Om de i såfall ender opp med kun et av disse fire spillene hadde vært helt konge. Theme Park står øverst på listen min, men Populous eller Road Rash hadde vært sinnsykt kult det også! Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Theme Park, men ikke Theme Hospital? Ja, det spilte jeg en god del, masse potensial der ;D Men, husker jeg hadde ett problem. Hvordan i H fjernet man maskiner som ble ødelagt? Husker det stoppet seg hos meg da jeg ikke fikk tatt i bruk rom der maskinene gikk dukken... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Theme Park, men ikke Theme Hospital? Jeg vil ha Theme Hospital NÅ! Kan evnt. vente en ukes tid. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg må også innrømme at theme hospital hadde vært mer kjærkomment enn theme park.. Lenke til kommentar
Gamer74 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Må si jeg håper at de kommer til å lage Dungeon Keeper 3, var mye glede med de 2 som er ute, selv med en grafisk oppgradering kunne de gjort det bra i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå