Joachim_F Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Deep Silver lanserer spill basert på Prison Break. Les hele saken Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 merkelig hvor mye denne serien blir melka... men ettersom jeg har fulgt med på detta siden starten gleder jeg meg faktisk til å se gameplay Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har Zootfly noen erfaring med lignende spill? Potensialet er veldig stort for en som liker universet, men kan fort bli noe labert utført. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Man trenger da ikke mer enn dette. Men alvorlig talt gleder jeg meg også til mer gameplay, er ganske stor fan av serien. Lenke til kommentar
ThomasM_InnleggNO Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 "Det geniale plottet og de heftige actionsekvensene fra Prison Break har fengslet TV-publikum verden over, og er den ideelle basisen for et spill." Plottet gikk fra å være genialt i sesong 1, til fullstendig håpløst Heftige actionsekvenser ? Forøvrig vet jo alle sammen allerede bakgrunnen for hvorfor Michael ranet banken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Meh, PB var moro helt til de greide det. Etter det gikk det fort nedover gitt. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Yes! Da blir det kjøp med en gang det kommer ut :DElsker enda serien Endret 11. august 2009 av fantomena Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Fulgte ikke med på serien, og kommer mest sannsynlig til å styre unna spillet også. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Litt for sent? Hadde de kommet med det for to år siden hadde de sikkert solgt enda mer enn de kommer til å gjøre, men neppe fordi spillet er bra. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Mest sannsynlig blir dette spillet søppel, som alle andre spill bassert på filmer eller serier. Men er jo lov å håpe at dette kan bli bra. Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 "Det geniale plottet og de heftige actionsekvensene fra Prison Break har fengslet TV-publikum verden over, og er den ideelle basisen for et spill." Plottet gikk fra å være genialt i sesong 1, til fullstendig håpløst Heftige actionsekvenser ? Forøvrig vet jo alle sammen allerede bakgrunnen for hvorfor Michael ranet banken 100% enig, aldri vært så skuffa som i slutten av ses1. Fulgte desverre med på ses2 også selv om jeg ikke var enig, og etter noen episoder med ses3 så orket jeg ikke mer når det ble annonsert at en fjerde sesong var bestillt. Kan bli et greit spill siden det fokuserer på Fox River, får vente og se. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvis de først skal lage et spill om en fengselserie, hvorfor ikke basere det på tidenes beste fengselserie? OZ, hvor man går rundt og shanker folk og dealer dop. Det hadde jo blitt episk, hvis det hadde blitt fullført på skikkelig måte selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå