Gå til innhold

enter the matrix: hacking?

banzay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hackingen i ETM er ikke som i dos. Du har ikke kataloger, bare et program som leter frem katalogene for deg. Dermed forsvinner komandoer som f.eks. cd. (Skjønte du det, kanskje litt dårlig forklart. Men lar det stå.)

Jeg brukte litt tid på å finne ut av det, men for å gi deg en liten start så du kan komme litt videre så kan du prøve dette...

1. Når du starter taster du 'dir' og trykker <enter>.

Da dukker DIR opp i vinduet hvor det står Help og Exit --> velg DIR der og så velger du A: samme sted.

2. Deretter bruker du dir-komandoen på mappene som ligger på A:

. Gå systematisk igjennom det du finner. Bruk Help funksjonen til å finne ut av de elementene du ikke vet eller skjønner hva er til.

3. Når du har gjort det, hvis du har gjort det godt nok vil du finne et passord som du burde ha notert deg. Det får du bruk for senere.

4. Deretter logger du deg på som freemind og du vil få en melding om at B: er tilgjenglig.

Her vil jeg ikke skrive noe mer. resten burde du klare ut i fra dette. Håper ikke jeg har tatt fra deg gleden helt ved å finne ut noe selv.. Jeg vil tro at når du har denne starten vil du skjønne resten etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...