psyched Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Noen som vet om det blir en live feed fra dette? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 håper så inderlig the secret world blir pressentert der, det er det eg er mest intressert i Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 er glad bare Bayontta,Brutal Legend,Nier og FF13 og Castlevania Lord of shadows og Tekken 6 er der jeg..resten kan bare dra seg i nøtta. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ja, dette ser jeg frem til. Fine lister fra alle, men det er nok Sony, Square Enix samt Ubisoft`s titler som står på prioriteringslisten min Kanskje ett par enkelte titler fra de andre: Castlevania fra Konami - The Saboteur fra EA å ser lovende ut Lenke til kommentar
Twookie Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Skrivefeil: Det heter EyePet ikke iPet, det er ikke Apple : P Sony, Ubisoft og Activision sine lister var nok de som hadde de spilla jeg på lista Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 De spillene jeg vill se mer av (som er på listen) er Skjul Borderlands Mafia II Singularity Modern Warfare 2 Wet Lost Planet 2 Resident Evil 5 (PC) Army of Two: 40th Day Battlefield Bad Company 2 Brütal Legend Command and Conquer 4 Dante's Inferno Dead Space Extraction Dragon Age: Origins Mass Effect 2 The Beatles: Rock Band The Saboteur Prison Break Aliens vs. Predator Alpha Protocol Batman: Arkham Asylum Supreme Commander 2 Meste parten fra alles favoritt utgiver EA. Huff det kommer til å bli en dyr tid framover. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Dere burde for deres egen del se Whispered World. B) Nå kan det vel kanskje hende at det bare vises på tysk, da..... Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ah gleder meg! Bioware skal endelig vise fram den sagnomsuste gameplay videoen for star wars the old republic Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg gleder med mer til APB's gameplayvideo. Håper virkelig den kommer i løpet av konferansen : ) Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Digger disse artiklene med oversikt over hva vi kan forvente å høre mer om på spillmesser som dere presenterer. Takk for en herlig oversikt, gleder meg til å ser mer fra flere av titlene Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 EIDOSAge of Conan Expansion (PC) ... Seriøst? Lawd. Nettopp fått spillet til å være ca. release-klart, også skal de køyre på med Khitai-områder, økt level cap, nye klasser som trenger balansering*, og whatnot allerede. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om det er mest arrogant eller mest dumt. * Ville spekulasjoner basert på tidligere uttalelser. Først og fremst; Pve t3, house of crom, guild points systemet, pvp towers systemet i Cimmerian End, kanskje pvp lvl 6-10 + Conq og muligens assassin revamp kommer før expansion. Så du kan regne med at expansion ikke kommer før om minst et halvt år. Det AoC trenger er mer positiv oppmerksomhet som spillet fortjener. Wow brukte vel litt over 2 år på sin første expansion, og med så mye som er planlagt før expansion kan det godt hende AoC bruker ca like lang tid. Så å kalle det arrogant eller dumt, blir feil Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kan dere være så snille å prøve å lirke ut den minste info om ett nytt Elder scrolls spill? Selv en liten kropsreaksjon, smill, latter,svette, hva som helst. Dette er den enste forumforespørselen dere trenger å innvilge, resten driter dere i:) Uansett tror dere at det er urealistisk at vi kan få noe info om TES:V? De er jo ferdig med fallout DLC' nå itillegg til en rekke andre spill som nærmer seg slutten, derfor burde det etter min mening snart være realistisk med ett nytt elder scrolls. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Så å kalle det arrogant eller dumt, blir feil I grunn ikke, de hintet jo om expansion-planer allerede for et halvt år siden. Da var det en fullstendig latterlig tanke, og ble mottatt deretter i communityet. Per i dag er det litt mindre latterlig, men det er fremdeles snakk om et spill som først fikk skikk på stat-systemet sitt for en drøy måned siden. Så jo, jeg synes det blir arrogant og dumt å skulle vise fram den første (av mange, regner jeg med) expansionen alt nå. Det er fremdeles mye igjen som må poleres før en expansion kommer til å mottas positivt, heller enn å ses på som et klart tegn på at utviklerne har hodet godt plantet i skyene. WoW både var og føltes langt mer ferdig da TBC ble annonsert. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hadde jeg vært på Gamescom hadde jeg løpt bort til standen hvor de har The Beatles Rock Band. Også hadde jeg gått bort til Modern Warfare 2 når jeg trengte en liten avkobling Lenke til kommentar
kilmas_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 jeg skal til gamescom og gleder meg veldig,skal med 2 andre venner til tyskland. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Heldige faen! Det hadde vært storfint å vært der ja. Håper virkelig at Valve viser noe fra Half-Life 2: Episode 3. Bare et skermbilde eller en teaservideo. Det er vel falske håp, de kommer sikkert bare til å brife fram L4D2 eller noe -_- Lenke til kommentar
knutae Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hvis det er noen fra Obsidian på Alpha Protocol-standen, så kan dere gjerne snike inn et par spørsmål om Fallout: Las Vegas. Eller for den saks skyld mimre om eldre Fallout-spill eller Planescape: Torment. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 ModNation Racers! Er litt spent på hvordan GTA: Chinatown Wars kommer til å bli til psp. Touch screenen til DS'en var jo en ganske stor del av spillet til DS. Men det er rockstar det er snakk om, så de har vel funnet på et eller annet smart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå