lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Inspirert av Blu-Rays på billigsalg tråden lager jeg en lik bare for DVD'er på tilbud. Ettersom jeg likte reglene i Blue-Ray tråden, har jeg bare gjort litt om på de: Retningslinjer for tråden: * Alle innlegg uten tilbud rapporteres og vil bli slettet. Brukere som fortsetter å trosse de enkle reglene som er satt vil bli straffet deretter. * Ingen requests. Søk heller opp billigste pris selv, og post tilbudet i denne tråden. * Postene skal inneholde linker til konkrete tilbud. Ingen bruktmarkeder, "billige filmer hos Elkjøp for tiden..." osv. * Begrens off-topic prat. Unødvendige og ikke-informative poster slettes. * Dersom du har spørsmål om tollbehandling og betaling av merverdiavgift ved kjøp fra utlandet, les her - og bruk denne tråden til å stille spørsmål! VIKTIG INFO: Dersom du har spørsmål om tollbehandling og betaling av merverdiavgift ved kjøp fra utlandet, les her - og bruk denne tråden til å stille spørsmål! All DVD'er skal være sone 2 eller 0 DVD'er! OPPSETT: I posten skal det være med *Navn på DVD'en *Pris *Link *Bilde Endret 10. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå