VEH_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det antatt døde filmprosjektet lever visstnok fortsatt. Les hele saken Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg håpte alltid at denne filmen ble tatt opp igjen. mine drømmer er oppfylt Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Steven Spielberg + Halo = fapfapfap Dette blir nok noe helt annet enn den fislete, ekle japseserien ved navn Halo Legends :3 Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 dette kan bli fuckings awesome! men er dog enna litt skeptisk med tanke på hvordan spill-til-film adapsjoner bruker å gå Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Selv om Spielberg blir produsent, har jeg mine tvil om at dette blir noe annet enn vomfyll for fans. At dette skal bli en pionèr innen spill-til-film adapsjoner som skal levne håp om at det faktisk kan funke, tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Håper Halo kan bli navnet som kan gjøre spill-til-film overgangen så kvalitetsfylt som mulig. Ønsker veldig gjerne å se en Halo film, og håper samtidig den kan bringe litt håp til en døende adopsjon. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Aldri likt Halo serien, men en film kan vel ikke skade å se =) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ser mer fram til Prince of Persia-filmen. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg vil ha dette: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Selv om Spielberg blir produsent, har jeg mine tvil om at dette blir noe annet enn vomfyll for fans.At dette skal bli en pionèr innen spill-til-film adapsjoner som skal levne håp om at det faktisk kan funke, tviler jeg sterkt på. Veel, jeg tror ihvertfall ikke Spielberg vil ha navnet sitt tilknyttet noe middelmådig makkverk, så tror dette blir ganske bra. Og jeg tror Halo kan bli en av de bedre film basert på spill for min del ihvertfall, fordi jeg elsker historien i Halo. Har lest 3 av de 4 bøkene som er kommet. Fall of Reach er Endret 10. august 2009 av Thomas Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Ser noen nevner spill->film her.. Dette er ikke en spill->film adapsjon, men bok->film.. Filmens handling er basert på boken Halo: Fall of Reach, som er hva Halo 1 spillet igjen er basert på. Endret 10. august 2009 av Frode789 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Veel, jeg tror ihvertfall ikke Spielberg vil ha navnet sitt tilknyttet noe middelmådig makkverk.. Veeel vi har jo Eagle Eye, The Legend of Zorro, Evolution og Arachnophobia bare for å nevne noen. Selv den "store" Steven Spielberg har sine dårlige lam, og hva tilsier at Halo ikke skal bli et av de? ser noen nevner spill->film her.. Dette er ikke en spill->film adapsjon, men bok->film.. Filmens handling er basert på boken Halo: Fall of Reach, som er hva Halo 1 spillet igjen er basert på. "The story surrounding Halo: Combat Evolved has been adapted into novels, the first of which was Halo: The Fall of Reach, " Atdetvar? Filmen blir basert på en bok, som er skrevet som en prequel for Combat Evolved. Spillet kom først, så boka, og nå filmen, ergo: Spill - > Film. Endret 10. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ser noen nevner spill->film her.. Dette er ikke en spill->film adapsjon, men bok->film.. Filmens handling er basert på boken Halo: Fall of Reach, som er hva Halo 1 spillet igjen er basert på. Du skal ikke fortelle oss at Diablo, Warcraft- og Starcraft-spillene også er basert på bøker? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Han mener vel at det blir en "bok -> film" adapsjon fordi filmen ikke er basert på et av selve spillene, men selv det blir feil tankegang. Da er det jo ingen spill - film adapsjoner da, da ingen av de spill-titlene som har blitt film følger spillet/spillene slavisk. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Han mener vel at det blir en "bok -> film" adapsjon fordi filmen ikke er basert på et av selve spillene, men selv det blir feil tankegang. Da er det jo ingen spill - film adapsjoner da, da ingen av de spill-titlene som har blitt film følger spillet/spillene slavisk. Oops Min feil, never mind @ Zealuu: Så klart! Endret 11. august 2009 av Frode789 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har dessverre ikke troen på at Spielberg klarer å gjøre denne filmen til noen oscar verdig film. Blir spennende å se hvordan filmen blir, halo serien er jo et bra utgangspunkt, men jeg er veeeeldig usikker om vi ikke får en ny max payne film i kvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå