Kenichi-san Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Gratulerer! det blir spennende å se hva nytt dere evt kommer med Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Gratulerer veldig med en sikret fremtid! Dere er og blir den beste norske nyhetssiden for spill uansett hvilken vinge dere er under, men det er en veldig lettelse å vite at dere nå er garantert en større brukerbase med flere ressurser. Gleder meg til å se hva dere kommer med av forskjellige tjenester og overraskelser fremover. Virkelig en kjempeforandring fra for et halvt år siden! Edit: forøvrig kan vi holde oss for gode til å komme med slibrige uttalelser ovenfor Edda. Det har gått som det har gått; for Gamer.no er Edda historie mens Mediehuset Digital er fremtiden! Endret 10. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Dere kan holde dere for gode, vi trofaste lesere kan derimot velte oss i gjørma. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det kommer flere kule tjenester fra oss framover (noen av dem er rett rundt hjørnet) som en følge av det flotte samarbeidet vi har fått med Mediehuset Digital. Stay tuned. Gratulere! Jeg synes dere har gjort en storartet jobb! Nettsiden har blitt mye bedre i det siste og jeg gleder meg til og se hva den blir i fremtiden Lenke til kommentar
Dottenstestbruker Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Er vel et godt kjøp dette her. Lykke til for redaksjonen og den arbeidsro jeg håper de får fremover Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Godt å høre, venter spent på hva dere har i vente =) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Gratulerer! Er nå virkelig spent på hva dere vil tilby i fremtiden. Enten det er trailere, videoanmeldelser eller annet, så håper jeg dere er innstilt på å være og forbli de beste i Norge. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ville kanskje vært litt forsiktig med å kalle leserne/brukerne for "ekstremt lojale". Det kan tolkes litt feil, som om leserne er så tanketomme og dumsnille at de følger etter uansett hva som skjer. Lesere og brukere følger etter så lenge tjenesten som tilbys har den kvaliteten de ønsker og alternativene ikke er like gode. Gamer.no har åpenlyst den kvaliteten som trengs for å holde på sine kunder. Så da følger de med. Ikke av lojalitet nødvendigvis, men fordi dere tilbyr et knakende godt produkt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ikke for å snakke dritt omm Edda Media, jeg sitter jo tross alt ikke med noe inside informasjon, men jeg må nesten si at jeg ikke liker hva son har skjedd med nettverket siden de kom inn. Hardwarw.no ble gradvis degradert fra en side med mye in-depth artikler om hardware til en side som gjenvnlig rapporterer om et lite hull i en av Internet Explorers mange feil. Både siden og merkenavnet Kulturo ble lagt ned med en hittil tvilsom oppfølger. Gamer ble også erstattet av en side som til tross for en "enkel" start med video og et "ferdig" forum er langt under originalsiden. Så excuse me for å være skeptisk til Edda, men jeg mener trenden nesten skriker etter skeptisisme. Oj, det var kanskje off-ropic? Upps. Go Gamer! Dere vet vi mener det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det kommer flere kule tjenester fra oss framover (noen av dem er rett rundt hjørnet) som en følge av det flotte samarbeidet vi har fått med Mediehuset Digital. Stay tuned. Mulighet for seeding av demo-torrenter og/eller nedlastingsserver som i ... "Gamle dager"? Det var en velsignelse å slippe å tråkle seg gjennom ørten mirrorsider for deretter å hoppe gjennom ørten ringer før man omsider fikk laste ned i en stort sett begredelig hastighet. Så excuse me for å være skeptisk til Edda, men jeg mener trenden nesten skriker etter skeptisisme. Både innholdssidene og forumet til Edda går stødig nedover, som spådd av mange (bl.a. undertegnede). Som Lakus sier - redaksjonelt innhold fases ut til fordel for halvhjertet oversettelse av smånyheter, mens forumet fylles av småkonger etter at administratortitler ble tatt i bruk som gulrot. Jeg er overbevist om at Gamers beslutning om å forlate Edda-nettverket kommer til å betale seg, ikke minst i tiden framover. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 ...mens forumet fylles av småkonger etter at administratortitler ble tatt i bruk som gulrot.I mine øyne er det en god ting, det gjør at administratorene kan ta tak i det som gjelder sin forumdel og får mulighet til å være en særdeles viktig del av moderatorutvelgelsen, klager, kan hjelpe moderatorer som skal moderere i en forumdel de er godt kjent med, bedre forumstrukturen osv. dette i stedet for å legge alt dette presset på en mann. Ellers må jeg få gratulere Tor-Steinar Tangedal og de andre som står bak Gamer.no med at deres fremtid ser ut til å være sikret og god. Lykke til videre, jeg ser fram til å følge dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå