mcgroven Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Endelig er fremtiden til Norges største spillside avklart. Les hele saken Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Var det ikke media huset digital dere skilte lag fra? Lenke til kommentar
Sombie_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Var ikke det Edda Digital eller noe sånt de het? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Det var Edda de skilte lag med. Uansettt er dette hyggelig nytt! Får dette noen innvirkning på gamer.no eller forumet? Endret 10. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Gratulerer I guess Hva får dette å si for oss lesere? Gamer er jo en del av mediehuset allerede liksom^^ Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Dette fortjente norges beste spillside:) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Forstår jeg det riktig om Tor Steinar solgte sine resterende eiendeler i gamer.no til Mediehuset? Dette var bare godt nytt syntes jeg, forumet og siden ble bare bedre og bedre etter sammenslåingen tidligere i vår. Kjempepositiv til dette, og føler at gamer.no er på tryggere grund rent økonomisk og kan utvikle seg bedre med Mediehusets andre sider. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Gode nyheter, dette! gamer.no er en såpass sterk merkevare at det er fullt forståelig at Mediehuset kjøper. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Får dette noen innvirkning på gamer.no eller forumet? Hva får dette å si for oss lesere? Gamer er jo en del av mediehuset allerede liksom^^ Dette innebærer i praksis at redaksjonell og teknisk drift og videreutvikling av Gamer.no er sikret gjennom et av Norges største mediekonsern. Vi har nå et felles ønske om å løfte det redaksjonelle innholdet, forumet og andre tjenester til nye høyder, samtidig som tar vare på de viktige verdiene som har gjort Gamer.no til det beste og største spillnettstedet i Norge. Forstår jeg det riktig om Tor Steinar solgte sine resterende eiendeler i gamer.no til Mediehuset? Nesten korrekt. Gamer.no har vært heleid av meg siden februar. Vi har hatt en driftsavtale med Mediehuset Digital det siste halvåret, men jeg har vært eier. Nå har Mediehuset kjøpt meg ut, 100%. Endret 10. august 2009 av TST Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Veldig bra. Da kan dere endelig ta ned skuldrene og sette all fokus på stoff og utvikling. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Betyr dette at vi kan se fram til trailer og slikt som dere hadde før bruddet? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Woho, good stuff! Men nå kan vel ikke Gamer.no og Mediehuset skille seg. That's good news. ^_^ Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Gratulerer TST, det var et imponerende stykke arbeid som ble lagt ned da bruddet med Edda fant sted, og gamer.no er egentlig bedre enn noengang. Lykke til videre! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det kommer flere kule tjenester fra oss framover (noen av dem er rett rundt hjørnet) som en følge av det flotte samarbeidet vi har fått med Mediehuset Digital. Stay tuned. Lenke til kommentar
nets Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Gratulerer så mye. Flott å se at ting går riktig vei for gamer.no Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Skjønner ingenting. Trodde bruddet med Edda skyltes at du ikke ville selge deg 100% ut jeg, TST? Er jo akkurat det du har gjort nå, bare at du solgte til et annet firma? Hva gjelder Innlegg.no, vil enda flere sider ta i bruk forumet i fremtiden? Lenke til kommentar
CWH Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Skjønner ingenting. Trodde bruddet med Edda skyltes at du ikke ville selge deg 100% ut jeg, TST? Er jo akkurat det du har gjort nå, bare at du solgte til et annet firma? Hva gjelder Innlegg.no, vil enda flere sider ta i bruk forumet i fremtiden? Det var vel ikke at han ikke ville selge, men at prisen og vilkårene for fremtidige Gamer ikke var riktige. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Problemet med Edda er jo at de ikke virker som de er i stand til å ta sine nettsteder inn i Fremtiden. Sier seg selv at når Edda ikke gidder å investere i å sende en lusen journalist fra Amobil.no til den viktigste konferansen i året, så er ikke det en eier som ser de store linjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå