eirikol1 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Eg veit dette er litt feil forum men samma det. Eg såg ein film på youtube om korleis man får RuneScape clienten på ipod touch, men han brukte mac og eg har windows så eg skjønte lite, så eg lurte på om nok viste koran man Gjer det. - Eirik. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg tok ett kjapt google-søk og fant ut hvordan man gjør det Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Jeg tok ett kjapt google-søk og fant ut hvordan man gjør det Den måten Koster ganske mykje penger og det er ein "remote". Eg snakker om ein client eg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Tror nok det meste er fjernstyring av PC'er. Hvis det finnes en Runescape klient direkte til iPhone må den nok jailbreakes først, for det nærmeste jeg fant i AppStore var "Runescape Toolkit", men det kan ikke brukes til å spille. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Tror nok det meste er fjernstyring av PC'er. Hvis det finnes en Runescape klient direkte til iPhone må den nok jailbreakes først, for det nærmeste jeg fant i AppStore var "Runescape Toolkit", men det kan ikke brukes til å spille. Du må ikkje jailbreake ipoden for å skaffe rs client, du må berre laste ned clienten på data og få den om til ein itunes fil også overføre den til ipoden. Det eg trenger hjelp til er å få clienten til ein itunes fil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå