the mobile king;o) Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Et skikkelig skrekkspill! Må jo bli X antall ganger skumlere med kinolerret og lyd. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Killzone 2 som har den beste grafikken og lyd i et konsollspill, hadde vært helt konge!!! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Forza Motorsport 3, ingen over ingen ved siden av Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Første spillet jeg ville prøvd i en kinosal er helt klart COD4, med sin fantastiske grafikk og meget gode lyd. Neste spill ville blitt Dead Space, som etter min mening har bedre lydeffekter enn noe annet spill. Nå har jeg jo en viss peiling på å spille på stort lerret, har projektor med 92" rammelerret, men hadde selvfølgelig vært en litt annen opplevelse å spille på et lerret som er 4-5 ganger større. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Uncharted, hands down. Fantastisk utseende og nydelige lydeffekter. Om jeg hadde leid en kino for noen timer og kun kunne tatt med meg to spill ville det vært obligatorisk. Det andre ville vært Gears of War. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Over: GT5. Ja min oppfatning så er Forza ett mye bedre spill enn hva GT er men smaken er som baken og mye møkk i mellom. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Over: GT5. Når du har vært ute i egen bil og kjørt så finner du fort ut hvilket spill som var best. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 På stor lerret så er det igrunn få ting som funker for min del. Fotball, basket, ishockey, igrunn sportsspill generelt er bra, men det er veldig lite annet jeg liker å spille på et lerret. Det er bedre å se på video av noen som spiller enn å spille selv på et lerret. 42-70 tommer er det sjiktet jeg liker best å spille i, selv har jeg en 52" Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 har erfaring med ca 100 spill i hjemmekino m/surround, ca 100". Alt er generelt bedre på stor skjerm uansett, gitt at man har allting riktig oppsatt, og ikke sitter for nært. (unntak vil jeg si er Guitar hero etc., da man lettere får overblikk over notene som kommer med et mindre synsfelt.) Spill som er ekstra bra i en kino etter min mening; nr1: Dead space. (men viktig med projektor med godt sortnivå, helst fargekalibrert) nr2: SSX-serien. -gir et riktig storslagent inntrykk når grafikken rundt spillfigurene beveger seg relativt sakte, sammenlignet med f.eks. bilspill. nr3: Far cry, med det eksepsjonelle "dypdesynet" (har ikke prøvd crysis) nr4: God of war. egner seg ikke på noe annet enn stor skjerm, (synes jeg) i forhold til inntrykket som presenteres, at alt skal være så stort som mulig. Uncharted 2 er også en sikker vinner, et toppspill uansett skjermstørrelse, men jo større jo bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå