Po[wP]ow Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Audiosurf eller Rock Band/Guitar Hero Hvis du kan ta med noe å drekka så vil du og vennene dine få deres feteste spillkveld, ever! Jepp, Guitar hero skal prøves! Burnout ville nok vært ganske kinky. Jeg vet ikke hvorfor, men Burnout ble veldig kaos. Jeg testa Burnout: Revenge. Det går jo fort, og godt mulig det ble ekstra kaos med litt dårlig grafikk + stor skjerm. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Fallout 3, GTA4 eller Assasins Creed er spill jeg hadde kommet til å spille om jeg hadde hatt tilgang på kino-lerret Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Killzone2 hadde vært fett, men henger meg på at Dead Space også ville vært kult. Hvis du liker fightingspill, så hadde jo Street Fighter 4 vært konge. Turnering på et kinolerret? Sign me up! Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Fight night eller ufc tror jeg ville rocka i kino salen Den god lyden i replayen når du knocker noen i figt night ville hørt vannvittig ut på kino anlegg. Samt to player er jo også greit å ha. edit. Hvilken kino har dere leid og hvor mye betaler dere ? Endret 10. august 2009 av Goo Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Tenk Ali vs Tyson på kinolerret! *Sikle! Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) podracer eller som det egentlig heter.. Star Wars Episode 1 Racer Det har jeg spillt på digert lerret i Prinsen kino i trondheim, og må si det var meget nice. Også et fantastisk artig multiplayer spill. Endret 10. august 2009 av anotherzen Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Fight night eller ufc tror jeg ville rocka i kino salen Den god lyden i replayen når du knocker noen i figt night ville hørt vannvittig ut på kino anlegg. Samt to player er jo også greit å ha. edit. Hvilken kino har dere leid og hvor mye betaler dere ? Hønefoss Kino. Jobber der, så betaler ikke. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Fight night eller ufc tror jeg ville rocka i kino salen Den god lyden i replayen når du knocker noen i figt night ville hørt vannvittig ut på kino anlegg. Samt to player er jo også greit å ha. edit. Hvilken kino har dere leid og hvor mye betaler dere ? Hønefoss Kino. Jobber der, så betaler ikke. Så ufattelig fett! Kjenner jeg er en smule misunnelig Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Av de nyere spillene er nok Fallout 3, Mirror's Edge eller Grand Theft Auto IV klare kandidater, Lukker du igjen øynene på sistnevnte, vil du nok tro du er i en storby. Like godt forslaget Mario Kart , men om dere er flere er vel Fight Night Round IV, UFC eller Street Fighter IV de klare valg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Så, når skal du invitere oss på forumtreff på jobben din? Prinse of Persia (det siste) kan nok også bli en veldig flott opplevelse. Samt The Darkness. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Gran Turismo 5 hadde jo vært en drøm å spille på et svært lerret. For ikke å snakke om Killzone 2, Uncharted 1&2 og Flower. Eller Pac-Man ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Oh, oh! Wipeout HD! Du hadde garantert fått eplepsi anfall! Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 podracer eller som det egentlig heter.. Star Wars Episode 1 Racer Det har jeg spillt på digert lerret i Prinsen kino i trondheim, og må si det var meget nice. Også et fantastisk artig multiplayer spill. Ja, det spillet er epic! Lenke til kommentar
TNT127 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Prototype Fuel Hadde vert en drøm å spilt på kino Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Har du alle konsollene? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Mass Effect (Har nettopp kjøpt/prøvd spillet for første gang og har spillt nonstop siste 3 dagene, veldig bra!) Andre titler som blir nevnt: Dead Space (lyd), Crysis (grafikk) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Tror Uncharted hadde vært kanonbra Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Tror jeg skal begynne på Herøy Kino når jeg blir eldre... Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Har du alle konsollene? Ja, har det. Men har bare mulighet til å koble Xbox 360 på, siden jeg enda ikke har fått en DVI overgang kaldt HD Fury enda. Får bare brukt VGA-inngang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå