lasabo Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hei, jeg får ikke inn sider fra internet. Får logget meg på, og når jeg prøver å pinge url'er får jeg opp ip-adressen, men får ikke svar på ping. har ikke proxy installert, og ip og dns står til motta automatisk Dette oppsto etter en windows-kræsj, mistenker at en eller annen dll-fil kan være skadet, men er ikke sikker. Noen som har ide'er? mvh larve Lenke til kommentar
lasabo Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Etter litt triksing, med å sette gateway låst får jeg nå pinget adresser, men hverken telnet mot port 80 eller ie virker. Dette skjedde etter en kræsj når jeg avinstallerte Norton I.S. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Legg inn modemet på nytt. Deretter setter du opp koblinga til internett på nytt... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Etter litt triksing, med å sette gateway låst får jeg nå pinget adresser, men hverken telnet mot port 80 eller ie virker.Dette skjedde etter en kræsj når jeg avinstallerte Norton I.S. Fjern NIS skikkelig med Norton sitt renseprogram som du finner på supportsidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå