Flaken_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hei! Gleder meg til mange spill i høst, blant annet NHL 10. Releasedato i Norge er 18. september. Har kommet en del ny info i det siste! Her er et knippe videoer fra EA: Gameplay Be a GM Finnes også en god del gameplay-videoer der ute. Synes EASHL ser bedre ut enn noen gang, og lurer på om noen andre norske NHL-gamere er med på å lage et aktivt og godt lag? Dette er gunstig spesielt med tanke på kommunikasjon og ikke minst tidssoner! Hvis det er interesse for dette, bare gi lyd fra dere her! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Jeg er med på å kjøre igang et lag på PS3-siden i hvert fall! Vi prøvde på dette i fjor også, med noe begrenset hell, men dess snarere vi kommer igang, dess større sjans for suksess er det! Gleder meg forøvrig noe avsindig både til spillet generelt og forbedret BAP spesielt, håper man nå slipper å måtte tegne seg for poeng i hver kamp for å få god rating som DFD og liknende. Board play og bedre målvakter sier jeg heller ikke nei takk til. Frykter selvfølgelig at EA igjen glemmer/gjenskaper mange av bugene som har plaga spillet de siste åra, men med alle de nye funksjonene som går på selve OPPLEVELSEN ishockey er så kan dette umulig bli fullstendig mislykka. Edit: tastefeil. Endret 12. august 2009 av JoeDohn Lenke til kommentar
Flaken_InnleggNO Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Enig i så å si alt av det du sier! Her finner du en rekke gameplay-videoer hvor godeste Littman så selvsikkert lover at bugs er fjernet! Håper det stemmer, og at det ikke har dukket opp for mange nye! Spiller på 360 jeg, var med et amerikansk lag i '09, men tidsdifferanser gjør at et norsk lag hadde vært digg! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Mjo, men de lovte jo dette ifjor også, og versting-feila har jo vært tilstede i opptil to-tre årganger nå (curveshots, clipping, merkelig AI-oppførsel i gitte situasjoner, sånt snacks). Menmen, vi får leve i håpet. Liker i hvert fall at de spesifikt går ut og sier at målvaktene skal være smartere nå. Målvaktene må ta på seg mye av skylda for at NHL09 online nå stort sett likner på Pong, hvor det bare er om å gjøre å finne en kombinasjon av glitch-mål som overgår motstanderen din sin. Det finnes selvfølgelig fortsatt hederlige unntak (prøver å være en av dem), men jeg tror mye av det kunne vært retta opp hvis ikke målvaktene oppførte seg så fordømt snodig. Blir spennende å se akkurat HVOR spektakulære redninger vi kommer til å se, men så lenge jeg slipper å se flere pucker snegle seg inn over streken etter at målvakt har kastet seg etter pucken ikke bare én, ikke bare to, men TRE ganger - forgjeves, så er jeg fornøyd. Endret 14. august 2009 av JoeDohn Lenke til kommentar
Flaken_InnleggNO Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Hehe, har vært borti de situasjonene sjæl en del ganger, ja! Men mange av de gameplay videoene med Littman's kommentarer ser virkelig lovende ut når det kommer til akkurat fjernede bugs og målvakter! Boardplay ser bra ut, absolutt noe som trengtes i spillet, den nye fight-moden ser kul ut, men fightene kan virke litt korte! Ellers god stemning med Fantasy Draft, Playoff Mode, bedre fans, ny Be-a-GM, forbedret Be-a-Pro, knuffing etter fløytesignalet, pucker som slås i luften og mye mer! Gleder meg! Veldig! Demoen ser ut til å komme rundt månedsskiftet august-september! Endret 15. august 2009 av Flaken Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ja, så lenge det er xbox 360 man snakker om:) NHL er konge Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nåå, har dere kjeksboks-duster fått testa demoen ennå? Klarer nesten ikke å vente til torsdag. :o Lenke til kommentar
Flaken_InnleggNO Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Har testet demo'en ja, og elsker det jeg ser! Boardplay er genialt, slåssing er (omsider) moro og spillet er mye mer uforutsigbart og mer gjennomført enn noen gang før! Gleder meg som juling til release! Men: Skal vi få til et norsk lag? Tar gjerne X360-sign-ups asap! Lenke til kommentar
rocket king Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg er lett med på et lag! 360 ja=) Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvordan funker lag egentlig? Styrer man bare én spiller? Lenke til kommentar
Flaken_InnleggNO Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Du styrer deg selv ja. Da var Scandinavian SuperStars opprettet for 360. Bare å melde seg inn! Satser på å spille kamper på kveldstid, alt fra 18.00-24.00! Flaken Lenke til kommentar
Heffie Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Du styrer deg selv ja. Da var Scandinavian SuperStars opprettet for 360. Bare å melde seg inn! Satser på å spille kamper på kveldstid, alt fra 18.00-24.00! Flaken Signing up! Lenke til kommentar
Flaken_InnleggNO Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Glimrende! Skal være en public club så er bare å søke på klubber fra Nordic Europe med norsk språk! Håper vi blir så mange som mulig, sånn at det alltid vil være mulig å kunne spille kamper (5v5)! Legg meg gjerne til på AIM: Flaken4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå