The Minion Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Hei, jeg har sett litt på spillet TDU til PSP, ser ut som et bra spil. Men tenkte jeg skulle spørre her om noen hadde/har spilt spillet og hva dere synes om det Endret 8. august 2009 av The Minion Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Fint spill med vakre omgivelser, men det skal være mulig å finne et bedre racing spill. Ikke så mange bilspill man kjører på Hawaii da. Jeg likte i allefall spillet. Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) OK, takk for raskt svar:) Kan du anbefale noen bedre racingspill? Jeg har NFS Most Wanted, Carbon, ProStreet har jeg hatt men solgte og jeg er ikke interisert i undercover. Har sett på Juiced, men ser ikke så intersant ut. Ikke noen av de Wipeout spillene heller. Du synes kanskje jeg er litt kresen og det kan jo stemme xD Det er bare at jeg ikke har spilt så mange bra racerspill på en stund og kjenner at jeg virkelig trenger et bra racing spill EDIT: BTW burde jeg skaffe meg PC versjonen eller PSP? PSP er jo greit fordi jeg skal spille hvor/når jeg vil, men på PC er det jo online og bedre grafikk, er det noe annet som er anderledes? Endret 8. august 2009 av The Minion Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ridge racer 2, fett gameplay og god grafikk! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 TDU funker faktisk ganske greit på PSP! Blandt de bedre racing spillene til den konsollen, synes jeg. Nå kommer jo Gran Turismo til PSP også da, det blir sikkert veldig bra! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Test Drive Unlimited er et av de beste, eller faktisk kanskje det beste bilspillet jeg har spilt til PC, og bilspill generelt. PC versjonen er relativ mye bedre, men det blir opp til deg. Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 OK, takk for svar. Blir nok PC versjonen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå