albi79 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hei. Noen fler her inne som har hatt problemer med gears of war? Fikk dette spillet for noen dager siden, og har spilt det uten problemer til nå (spilte tidligere idag uten prob) Tok meg en pause og slo boksen på for 5 min siden, og nå vil den ikke lese cd'n. Har vasket cd'n men ikke noe hjelp i det. Har også prøvd andre spill med noen riper og fettmerker på, og de starter opp uten problemer. SÅ lurer på om det er andre her som har samme problem med dette spillet? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Da har du snart en feil på 360en som du må sende inn til rep, har skjedd meg mangen ganger Mitt Gears 2 har aldri gjort noe sånt, noen dvddrev i 360en er bedre en andre skulle man tro Endret 8. august 2009 av Toman Lenke til kommentar
albi79 Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Ja har tenkt tanken på at d kan være xbox'n.. Men rart at det bare er det gears of war spillet.... har jo prøvd 20 andre spill som går helt fint. skal få prøvd spillet på en annen xbox i løpet av kvelden... Lenke til kommentar
jesus_k Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 jeg har samme problem. bare med gears of war 2. må restarte hundre ganger. hjelper helle ikke å legge inn spille på hd. Lenke til kommentar
albi79 Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Ja det er gears of war 2 jeg også har problemer med. Har prøvd å legge det på hd, men går ikke det heller. Prøvde spillet på en annen xbox og samme problemet der. Googlet også litt på det og er visst mange som har problemer med dette spillet. Håper det er en mulighet å få byttet spillet der jeg kjøpte det. men kanskje litt vanskellig uten kviterng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå