lu2saa08 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Er helt ny i aoc og trenger en guild som er hjelpsom å oppfører seg:P Er 21 år Lenke til kommentar
neoman Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Er helt ny i aoc og trenger en guild som er hjelpsom å oppfører seg:PEr 21 år prøv Polarbears på crom. svært voksen + koslig guild. norsk i tillegg. Endret 8. august 2009 av neoman Lenke til kommentar
Brokenone Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Er helt ny i aoc og trenger en guild som er hjelpsom å oppfører seg:PEr 21 år prøv Polarbears på crom. svært voksen + koslig guild. norsk i tillegg. "Nordlys" og "Norske folk" er begge 2 helnorske og veldig trivelige guilder! På Fury PvP. Nordlys er jeg i, men er du glad i fredagsfylla på ventrilo anbefaler jeg Norske folk Lenke til kommentar
John (yoch) Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 anbefaler heller CoM, Covenant of mordi de har eksistert siden spillet startert og guildet består, nordlys er oppløst nå så vidt jeg vet og norske folk aner jeg ikke noe om! har ikke sett de på en lang tid! Everyone loves MORDI! Lenke til kommentar
Brokenone Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Nordlys er oppløst? Sier litt om hvor mye du følger med! På lørdag downa vi Afternoon Delights sitt nye battlekeep, sammen med folk fra Mor'Di (saragel og en til). Har også den oppfatning av at Mor'Di er mye hyggelige folk. Men, da Hallgeir kom og spurte om merge måtte vi takke nei. Siden vi har egne ambisjoner, som ikke består av å teame opp med en "fiende" hehe Bare så vi har det klart! Norske folk skifta navn til Nivlheim, deretter gikk dem i oppløsning etter Skandinavisk satsning. Helnorsk for the win! Hilsen trofast Nordlys'er Endret 12. januar 2010 av Lurv1 Lenke til kommentar
Thommy B Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Nordlys er oppløst? Sier litt om hvor mye du følger med! På lørdag downa vi Afternoon Delights sitt nye battlekeep, sammen med folk fra Mor'Di (saragel og en til). Har også den oppfatning av at Mor'Di er mye hyggelige folk. Men, da Hallgeir kom og spurte om merge måtte vi takke nei. Siden vi har egne ambisjoner, som ikke består av å teame opp med en "fiende" hehe Bare så vi har det klart! Norske folk skifta navn til Nivlheim, deretter gikk dem i oppløsning etter Skandinavisk satsning. Helnorsk for the win! Hilsen trofast Nordlys'er Jeg sjekket nå på Crom som jeg er på og der var det en guild som het.. Jeg vil joine Nordlys med 1 member.. Men Polarbear derimot hadde medlemmer og står som recruiting. Jeg har akkurat startet opp igjen AoC fordi jeg regner med at det nå har utviklet seg noe fra starten Har en god del characters, men har ikke bestemt meg helt for hvilken jeg skal fortsette med. Conq'en er lvl 32, og de andre har lavere levels. Minnes at det var mest artig med Conq så ser ikke bort i fra at det blir litt spilling med denne.. edit: Sjekket på Fury og ikke Crom .. så det ble feil ja Endret 26. februar 2010 av tbone Lenke til kommentar
Doguru Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Låner denne tråden Vil gjerne ha et guild å levle i, og tror Polar Bears kan være fint for meg Noen fra guildet som henger litt på forumet her? Eventuelt noen andre som vet om kontaktpersoner? Lenke til kommentar
McDeath Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Låner denne tråden Vil gjerne ha et guild å levle i, og tror Polar Bears kan være fint for meg Noen fra guildet som henger litt på forumet her? Eventuelt noen andre som vet om kontaktpersoner? Jeg har akkurat joinet dem og de virker som en fin gjeng Polarbears Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Låner denne tråden Vil gjerne ha et guild å levle i, og tror Polar Bears kan være fint for meg Noen fra guildet som henger litt på forumet her? Eventuelt noen andre som vet om kontaktpersoner? Send en tell til senkar eller ronmel in game for mere info, de kan også recrutere deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå