fytech_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Tro meg, du vil ikke tenke på det engang, Fallout 3 er fantastisk. Spesielt om du liker Fallout universet. WORD! Fallout 3 ville vært total ødelagt hadde det vært online. Gremmes med tanken :S Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Slettet et unødvendig og trollete innlegg, samt et som siterte nevnte innlegg. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kjøpt Begge Max Payne spillene billig, og om det var noe igjen, kjøpt boksen med Fallout 1 og 2 Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kjøpte CS Source og WOW(eller Age of Conan) spart hvis det blir noe igjen. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hadde brukt dem på øl, snus og kvinnfolk. Eller Mass effect 2.... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Du får sikkert mye kvinnfolk for 500 spenn. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Fylt opp en av mine pokerkontoer og grindet SnGs... Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Du får sikkert mye kvinnfolk for 500 spenn. hahahah! Regner med at hvis du ikke har så store krav så funker det kanskje! Bli vel sånne som Jokke i Pondus pleier å få! xD Lenke til kommentar
MartinHaTh Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Som sagt, vurderer jeg Fallout 3 og CS:S, men Mirrors Edge er også fristende. Men jeg kan jo også vente til årets høydepunkter kommer.. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Har du ikke spilt tidligere høyddepunkter er det bedre å kjøpe dem nå enn å vente på årets høydepunkter. Særlig siden gamle høydepunkter kan være like bra som de kommende, og samtidig er langt lavere priset ^^ Mirror's Edge er herlig, men på et begrenset budsjett er det oftest best å satse på noe som varer lenge, og Mirror's Edge kommer til kort i den kategorien. Fallout 3 var ikke så fantiastisk for min del. Ganske bra, men for eksempel Dead Space var bedre. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg ville ha kjøpt meg 10 shish kebabs. Edit: Oops! Leste ikke førstepost, beklager Jeg ville ha kjøpt meg FIFA 10 når det kommer ut Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hadde jeg likt FPS ville jeg ventet på Modern Warfare 2 i November, hadde jeg likt RPG ville jeg ventet på Risen i Oktober. Jeg liker begge og venter Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 World in Conflict: Complete Edition Og så ville jeg spart resten til høsten. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Kjøpt Mount & Blade, resten kan du skaffe på sjømannsvis:3 Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Investert de i en diversifisert portefølje(Y) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå