MartinHaTh Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Som tittlen sier, lat som du er i mine sko, og har 500 kroner og skal kjøpe et/fler spill. Du har bare Warcraft III+TFT, COD4 og Orange Box, og en grei PC som kjører de fleste spill på høy/med. grafikk. Hva ville du gjort? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nyeste C&C-spillet og Red Alert 2. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kjøpt Mount & Blade, en pakke sigg og cola Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Spart dem til høst/vinter. Det er da godsakene kommer. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Da ville pengene gått til Mass Effect, og Den Lengste Reisen hvis jeg kunne få tak i det. Mine to favorittspill på pc^^ Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Personlig ville jeg tatt Crysis: Warhead og Mass Effect. Da har du et action-FPS og et action-RPG. Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kjøpt C&C-pakken med alt opp til C&C3, muligens sigg ja dersom snus ikke smaker - og øl for resten Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ghostbusters: The Game? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/35949...ey/Product.html http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/34797...ce/Product.html Fallout 1 + 2 hos GOG.com En sixpack Dahls og en frossenpizza. Ha en fin høst. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Betalt regninger eller brukt dem på bilen. Er ikke noen nye spill i dag jeg ikke har som er verdt pengene. Edit: Natural Selection 2 er alt forhåndsbestilt Endret 7. august 2009 av PantZman Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Spart på pengene til 18. September og kjøpt meg Batman Dark Asylum. Lenke til kommentar
fytech_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Crysis Company Of Heroes Dead Space Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Crysis, Company of Heroes, Hitman: Blood Money og World of Goo. Da har du litt av hvert å kose deg med. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Alle Telltale spillene Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kjøpt meg Counter Strike: Source og spart resten. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ville nok halt inn Starcraft 1 med expansion pack. Og slengt på Oblivion eller et eldre Elder Scrolls. Disse får du jo billig så kunne sikkert fått med meg f.eks. Fable eller Diablo 2 . Spørs jo litt hva du liker ettersom det er et hav av gode rimelige PC spill. Jeg er dessverre ikke særlig oppdatert ettersom jeg bare har laptop og dermed holder meg til eldre spill. Men synes alle de jeg nevnte er knallspill som burde prøves Lenke til kommentar
worthy Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Dead Space, Mass Effect, Borderlands(om du klarer å vente), Fallout 3 (med DLC) Lenke til kommentar
MartinHaTh Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Jeg har tenkt på CS:S, og også Fallout 3, men det jeg ikke liker med Fallout er at det har ikke en online del. Ellers frister også Wrath of the Lich King (har de 2 andre), men får se, har akkurat aktivert wotlk trial account. Trenger egentlig et nytt tastatur også.. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Tro meg, du vil ikke tenke på det engang, Fallout 3 er fantastisk. Spesielt om du liker Fallout universet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå