Gå til innhold

Runes Of Magic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Nå har jeg prøvd runes of magic, men sånn umiddelbart synes jeg Atlantica Online er mye bedre gjennomført enn dette spillet her, det virker fortsatt litt uferdig synes jeg da. Det er mer nybegynnervennlig og mindre bugs. Men men, hvordan får du trent opp second class karakteren din, det var jo ikke eneste quest igjen til ham i startområdet siden jeg hadde tatt alle på første karakteren min, litt teit at dem ikke blir resetta eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Ja jeg lurte litt på dette her med å kjøpe shards, eller diamanter eller hva det nå er. Er det mulig å nå helt til "tops" uten å bruke penger?

For å si det enkelt: NEI.

Jeg spilte RoM fra Closed Beta (August 2008) til Juli i år. Da var jeg rett og slett dritt lei av hvordan de ville melke meg for hver cent som jeg hadde, om jeg ville i det hele tatt hevde meg i PvP (eller instance\raid PvE) Jeg var selvsagt lvl 50\50 på begge classene og hadde ganske bra gear. Hadde jeg ikke brukt litt penger på gear hadde gearet mitt vært DRITT, enkelt og greit. Slik er det bare, F2P endrer seg aldri, alle er slik. Men men, RoM er et bra F2P (beste IMO, selv om ikke det er all verdens kvalitetsstempel..), MEN det er jo som alle andre F2P utrolig urettferdig. Anbefales ikke om du irriterer deg over hvor begrenset gameplayet blir uten Cash Shop gear. Ellers blir det jo et OK spill. Men f. eks er alle høye instancer såpass hard at du trenger godt gear (CS pimped..), som regel, for å bli tatt med dit eller ikke dø hele tiden.

I just saved you a few hours.. :p

Vil påstå du tar feil. spillt siden åpen Beta rundt jul i fjor, og spiller enda. har lagt i ca 30,- kr i spillet som ble kastet bort på en mount, altså er alt av gear helt gratis. og så lenge du kan kjøpe disse diamantene med ingame-gold, samt at Frogster virkelig har tatt tak i problemet med inflasjonen på diamantpriser, så er det nå fullt mulig å lage seg bra gear uten å bruke ekte penger.

synes forresten det er synd at spillet ikke er mer diskutert her, for jeg synes det leverer omtrent akkurat samme opplevelsen som Wow, bare at det er i en del mindre format selvsagt. spiller selv på Siochan og er lvl 52 mage, hvis noen skulle være interisert i legge meg til :)

Nå har jeg prøvd runes of magic, men sånn umiddelbart synes jeg Atlantica Online er mye bedre gjennomført enn dette spillet her, det virker fortsatt litt uferdig synes jeg da. Det er mer nybegynnervennlig og mindre bugs. Men men, hvordan får du trent opp second class karakteren din, det var jo ikke eneste quest igjen til ham i startområdet siden jeg hadde tatt alle på første karakteren min, litt teit at dem ikke blir resetta eller noe slikt.

du teleporterer deg til et område som heter reifort, og er laget med en helt ny chain med zones som starter fra lvl 1 og opp til 35-40 hvor du kan levle second class. sikket tilgang på 3 ganger så mye quester som trengs bare du gidder å lese meldinger du får opp og ikke noober deg forbi dem og whiner i etterkant :p

Bruke cash shop uten ekte penger?

Man bruker ingame gold til å kjøpe Diamanter i AH. koster ca 9-10k pr diamant for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...