Joachim_F Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Har flaggermusmannen endelig blitt innlagt? Les hele saken Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 This item is currently for Xbox LIVE Gold members only. Silver members can check again in a few days or upgrade to an Xbox LIVE Gold Membership Javel. Får bare håpe at PC-kontrollene er solide, slik at man får et ordentlig inntrykk. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hvorfor kan de ikke legge ut demoer på usenet og torrents også? Irriterende. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Lastet ned fra PSN i går. Virker helt genialt Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Anbefaler å gå på den offisielle nettsida og laste ned derfra. Det var mye kjappere for meg enn noen av worthplaying serverne.. http://www.batmanarkhamasylum.com/?page=ar...ew&AID=1472 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Takk for tipset Riboflavin. Laster ned nå, og jeg gleder meg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 FileShack ser ut til å være det beste mirroret. 1300 kB/s til tross for den påståtte 750 kB/s-capen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fikk 6.5 MB/s på den offisielle serveren, så anbefaler alle å ta den for maks fart. Nettopp ferdig med første gjennomspilling av demoen, og dette skal kjøpes når det kommer ut, det er sikkert. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Blir nok kjøpt, dette. Føles litt som en blanding av Splinter Cell og Riddick. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Var følelsen jeg også fikk, Zealuu. Virker som et gjennomført, detaljert, og spennende spill. Elsker detective mode, samt å ha det morsomt med siste personen i rommet, bare for å se hvor redd han blir. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Pokker, demoen vil jo ikke laste ned skikkelig Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Får over 2 MB/sek fra FileShack. Skal bli moro å sammenligne de tre versjonene. PS3 utgaven imponerte stort, om ikke annet! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Laster ned fra hjemmeiden nå, går bedre. Spent på om den vil installere Ligger på 437 kb/Sek. ikke kjempemye men jeg skal ikke noe med nettet på en stund uansett. Endret 7. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Med alt unntatt PhysX og AA på maks, så er dette et vannvittig pent spill. Kontrollene satt som støpt på PC også! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Har spilt litt nå - må si jeg er helt awestruck. Herlig spill med masse ekstra om hver karakter og herlig tegenseriestil på menyene. Litt vel irriterende slow motion kanskje, og litt mye trykk venstre museknapp for å slå, men alt i alt et spill jeg gleder meg som en unge til julaften med å kjøpe. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 F-A-N-T-A-S-T-I-S-K! Sykt gøyal demo. Herlig grafikk, og bare deilig og snike seg rundt fienden, sveve rundt og over dem og knerte dem bakfra og ovenfra. Dette blir nesten garantert kjøp! Lenke til kommentar
kilmas_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 jeg likte demoen veldig bra.blir nok og kjøpe det Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Lastet ned og testet på PC nå, og det var overraskende bra. Hadde ikke hørt om dette spillet før i går, men både gameplay og spesielt graffikken var topp, fullversjonen skal helt klart skaffes Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 spillt gjennom demo'en nå og må si det var utrolig bra hadde regnet med det skulle bli ganske okey, men er overasket over kor sykelig bra det faktisk var. skal garantert kjøpes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå