Joachim_F Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Er du ekstrem nok til å kjøre rally med Travis Pastrana? Les hele saken Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Dette kommer til å bli bra! Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Flott skrevet Joachim! Jeg regner med at DIRT, på lik linje med GRID kan kjøres på en vanskelighetsgrad som ikke tillater spoling og restart.. Ren gjetting men jeg regner med det er det samme her? Endret 7. august 2009 av René Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Synd at PC versjonen kommer så sent, men det er jo pengemaskinen som styrer her. Ellers hadde det vært interessant å vite om man bør kjøpe det til 360 eller PS3 eller om det er likegyldig ift. grafikk og flyt? Siden du har testet det på begge. Hvis det er like godt på begge ønsker jeg å kjøpe på PS3 siden rattet mitt kun er kompatibelt med PC og PS3 og det er for lenge å vente til desember. Endret 7. august 2009 av Kendu Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Jeg la ikke merke til noen spesielle forskjeller (men så er jeg ikke særlig flink til å merke slikt i utgangspunktet). Uansett har jeg spilt en uferdig sniktittversjon, så det er litt for tidlig å bedømme hvilken versjon som evt. er best. Lenke til kommentar
Stoly Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kudos Meget bra beskrevet artikkel. Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Så, Mr. Froholt... Du mener at Ken Block og de amerikanske gutta ikke er like gode som Solberg og gjengen i WRC? Jeg foreslår at du tar en titt på denne videoen :rolleyes: Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Så, Mr. Froholt... Du mener at Ken Block og de amerikanske gutta ikke er like gode som Solberg og gjengen i WRC? Jeg foreslår at du tar en titt på denne videoen :rolleyes: Feeet film, men tviler sterkt på at gutta i den nasjonale klassen for rally i usa hadde hatt noe de skulle sagt i WRC. Sånn er det bare. De hadde sitt eget "formel 1" for noen år sia, og hver gang de tok over et talent failet det stygt(Sett bort ifra Montoya i senere tid). Det er ingen som kjører rally som er raskere enn de som leder tabellen i WRC. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Hehe, ja, rå video. Men det er stuntkjøring han driver på med der, egentlig. Utvilsomt en temmelig innøvd rutine. Lenke til kommentar
Sombie_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 WRC tror jeg holder noe høyere nivå en USA basert rally men du skal ikke se bort i fra at Block hadde gjort det bra der også. Tipper han har det bra der han er nå hvor han er stjerne og kan trikse så mye han vil. Fin artikkel, begynner å glede meg mer og mer til Sept. da NFS:Shift og Dirt 2 kommer Btw: kommer det en sak om Shift snart? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 God artikkel. Synd jeg må vente til desember, men det er verdt å vente. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Synd at PC versjonen kommer så sent, men det er jo pengemaskinen som styrer her. Blir visst utsatt fordi utviklerne ville gjøre tittelen kompatibel med DirectX 11. http://www.gamer.no/article.php?articleId=20529 Uansett, dette blir kjøpt inn helt klart. Elsker eneren. Er jammen ikke lenge til det kommer heller, gleder meg! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Fins det ikke et sikkelig Sim Rally spill som Forza er til racer kjøring? Synes Colin spillene er altfor Arcade i kjøringen. Klarer jo å bråstoppe på grus vei, så om du driver å sladde tråkker du bare på den magiske "lim" bremsen og alt er iorden. <_< Endret 7. august 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Fins det ikke et sikkelig Sim Rally spill som Forza er til racer kjøring? Synes Colin spillene er altfor Arcade i kjøringen. Klarer jo å bråstoppe på grus vei, så om du driver å sladde tråkker du bare på den magiske "lim" bremsen og alt er iorden. <_< Jo, Richard Burns Rally.. En fantastisk Rallysim med masse folk som har modda det. Søk litt rundt på google så finner du 100vis av nye biler og baner. DIRT er 100% Arcade, RBR er 100% Sim. Noen god mellomting kommer jeg ikke på i farten:) Edit: Skriveleif Endret 7. august 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Så, Mr. Froholt... Du mener at Ken Block og de amerikanske gutta ikke er like gode som Solberg og gjengen i WRC? Jeg foreslår at du tar en titt på denne videoen :rolleyes: Feeet film, men tviler sterkt på at gutta i den nasjonale klassen for rally i usa hadde hatt noe de skulle sagt i WRC. Sånn er det bare. De hadde sitt eget "formel 1" for noen år sia, og hver gang de tok over et talent failet det stygt(Sett bort ifra Montoya i senere tid). Det er ingen som kjører rally som er raskere enn de som leder tabellen i WRC. Hehe, ja, rå video. Men det er stuntkjøring han driver på med der, egentlig. Utvilsomt en temmelig innøvd rutine. Jo, dere har vel alle forsåvidt rett, men jeg har sterk tro på at Block kunne hevdet seg i WRC. Han hadde kanskje vært litt svak på snø og is menmen... Uansett, fin artikkel B) EDIT: wops, noen feil her og der.. Endret 7. august 2009 av Redhead93 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jo, Richard Burns Rally.. En fantastisk Rallysim med masse folk som har modda det. Søk litt rundt på google så finner du 100vis av nye biler og baner. DIRT er 100% Arcade, RBR er 100% Sim. Noen god mellomting kommer jeg ikke på i farten:) Edit: Skriveleif Såg bra ut, trist at det er kunn fra xbox, og ikke noe ny 360 ute. Rart at et spill så populært ikke har kommet med noe ny siden 2001. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fins det ikke et sikkelig Sim Rally spill som Forza er til racer kjøring? Synes Colin spillene er altfor Arcade i kjøringen. Klarer jo å bråstoppe på grus vei, så om du driver å sladde tråkker du bare på den magiske "lim" bremsen og alt er iorden. <_<GT5 Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Dette blir et kjøp! Har PC, Wii og PSP, men tror jeg kjøper til PSP siden jeg ikke har brukt den på en stund. Vil nok bruke PSP'en betydlig mere framover med tanke på alle de gode titlene som kommer, inkludert Colin McRea Dirt 2 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Såg bra ut, trist at det er kunn fra xbox, og ikke noe ny 360 ute. Rart at et spill så populært ikke har kommet med noe ny siden 2001. Tror det er et spill som har hatt maksimal uflaks. Richard Burns døde, utviklerne ble kjøpt opp av Gizmondo (og nedlagt etter som Gizmondo krasjet) og utgiveren slo seg sammen med Eidos og gav opp flesteparten av sine egne serier til fordel for eksisterende Eidos-franchiser. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Så, Mr. Froholt... Du mener at Ken Block og de amerikanske gutta ikke er like gode som Solberg og gjengen i WRC? Jeg foreslår at du tar en titt på denne videoen :rolleyes: Feeet film, men tviler sterkt på at gutta i den nasjonale klassen for rally i usa hadde hatt noe de skulle sagt i WRC. Sånn er det bare. De hadde sitt eget "formel 1" for noen år sia, og hver gang de tok over et talent failet det stygt(Sett bort ifra Montoya i senere tid). Det er ingen som kjører rally som er raskere enn de som leder tabellen i WRC. Hehe, ja, rå video. Men det er stuntkjøring han driver på med der, egentlig. Utvilsomt en temmelig innøvd rutine. Jo, dere har vel alle forsåvidt rett, men jeg har sterk tro på at Block kunne hevdet seg i WRC. Han hadde kanskje vært litt svak på snø og is menmen... Uansett, fin artikkel B) EDIT: wops, noen feil her og der.. De kjente (i USA) fjesene som skal gi kred til Dirt 2 er Ken Block, Travis Pastrana og Dave Mirra. Pastrana har kjørt i PWRC (klassen under WRC) og kom på en femteplass. Femte høres vel ikke så ille ut, men det var 8 minutter etter vinneren i PWRC... Tror nok ingen av de gutta der har noen sjangs mot topp 10 i WRC. Og det er flaut å blit slått av Matthew Wilson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå