AnaMorph0sIs Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Nå skulle jeg altså dele opp denne harddisken for en gangs skyld, noe som langt på vei gikk bra, helt til Partition Magic 6 var på 76% av delinga, da frøys den fuckings maskina (evt. programmet). Så nå sitter jeg her med en 65 gigabyte uformatert harddisk (den fucka partisjonen) som ikke lar seg formatere, hverken i Partition Magic eller MS-DOS. Parition Magic viser at selve formateringen er 100% ferdig, mens lesingen av Bad Sectors og File Structure eller hva det heter står på henholdsvis 30% og 32%. MS-DOS klarer ikke engang å finne partisjonen F. Noen ideer om hva som kan gjøres? Harddisken, en Western ettellerannet, ble forøvrig kjøpt inn i Mars, så jeg tviler sterkt på at den har gått duken allerede nå. Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hei, skjønner ikke hvordan i all verden alle greier å ødelegge partisjoner ved bruk av Partition Magic. jeg har aldri klart det jeg, har alltid brukt PM forresten, til og med min nye pc brukte jeg partition magic til å partisjonere diskene mine, det var 240 GB i alt, å ingenting ble feil, jeg for min del brukte PM 7.0 alle de gangene jeg har partisjonert. har du prøvd å formatere eller undelete den partisjonen som er uformatert? hvis dette går så har du det sjøklart, hvis det da ikke går, så kan du prøve å formatere den. hadde du mye viktig på den partisjonen? Men som sagt skjønner ikke hvordan alle greier å ødelegge partisjonene sine når de bruker Partition Magic. du måtte gjort noe feil under partisjoneringen tror jeg. jo en gang gikk det galt til meg men det var på en annen pc da skulle jeg resize C: men det gikk ikke men ingenting ble borte heldigvis. Lenke til kommentar
AnaMorph0sIs Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg har som sagt prøvd å formatere partisjonen jeg laget, men det fungerer ikke, formateringsprosessen stopper rett og slett. Hvis jeg sletter den ødelagte partisjonen, hva vil da skje med den? Vil jeg da bare miste alle gigabyte den inneholder? Det høres jo litt sprøtt ut. Jeg har ingenting på partisjonen overhodet, har nettopp installert Win 2k og skulle dele harddisken for å ha Windows på den ene og alt annet på den andre partisjonen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 det skjer ingenting hvis du sletter den ødelagte partisjonen nei, hvis du gjør det i pm så sletter du den så oppretter du en ny etterpå, så skal alt være greit. Lenke til kommentar
AnaMorph0sIs Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Ah! Det funka som en drøm! Nå redda du seriøst dagen min her, hjertelig takk! *sender en virtuell rose i din retning* Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 bare hyggelig men ingenting av viktig data ble borte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå